Pentru toti prietenii de pe Facebook ( si amatori la titlu )

Cand imi trimiteti cerere de prietenie, pe motiv ca sunt interesanta ( desi nu puteti vedea nimic in afara de poza de profil ) si va accept cererea….fiti convinsi ca trebuie sa meritati asta. NU, NU SUNT O VEDETA, DAR AM PRETENTIA CA UN OM CARE VREA SA MA CUNOASCA SA FIE CAPABIL SA TINA O DISCUTIE ELEVATA, si prin asta nu inteleg subiecte de soi, sofisticate. Inteleg ca daca scoti pe gura chestii gen ” cel mai bun film , preferatul meu este The dark Knight Rises. AI NEVOIE DE ARGUMENTE CA SA MOTIVEZI ALEGEREA ASTA, DIN TOATA GAMA DE FILME, DIN TOATE TIMPURILE. Motivezi alegerea nu pentru ca vreau eu, ci pentru ca asa e normal. Crede-ma nu te voi judeca daca imi dai niste motive valide. Nu fac niciodata treaba mare in gusturile cuiva, daca e capabil sa si spuna de ce a ales acel ceva.
Pe urma…. daca imi vii cu idei gen filmul x e propaganda e nu stiu cum…. nu ma intereseaza. Eu nu vad propaganda, eu nu vad iluminati, eu nu ma tai cu lama la muzica nimanui. Eu iau lucruri frumoase din muzica, daca tu alegi sa traiesti in ideea ca muzica ascunde mesaje nu stiu de care ( si daca e asa, tu fiind complet idiot, nu poti alege , nu poti ignora, tu tre sa faci intocmai. Manson zice sodomizeaza capre pe deal, asa faci si tu. ) E PROBLEMA TA.
Nu te opresti aici… discuti de nazisti ca si cum ai fost acolo, ai trait momentele, stii ca au cam fost monstrii… Ei bine…asa zicea si Hitler de evrei. Iaca unde a dus gandirea lui. Nu ti-e scarba sa vorbesti de nazisti mai mult decat o face acum un neamt? De unde stii ce a fost? De ce nu gandesti ca ceva a fost, dar ca adevarul nu sta in documentare, in carti, in cifre de statistici…. si ca efectiv…. daca fiecare ar spune opinia legata de politica….ar scoate numaidecat regimul propriu si personal. Nu judeca un popor fara sa faci parte din el, si mai ales vezi gradina ta, ca nu e asa rodnica incat e cazul sa plangem evreii. Sau pe altii. Sa ne plangem pe noi si sa ne vedem de tara asta, ca nu irak e patria noastra. E dureros sa vezi razboaie si ura, si e frumos sa vrei sa ajuti. Dar nu inainte de a vedea pamantul tau. Eroii cazuti aici cine ii vede? Basescu la sarbatori cand pune coroane de flori? Ti-e mila ca li se fura tara nu stiu cui? Foarte bine, ca de a ta se ingrijeste sulea.
Te face sa plangi filmul „man of steel”..bun. „Lista lui schindler” e propaganda…. asta zisa de cine? ca nu cred ca in cinema asta era gandul tau, direct. E comod sa fac un film si lumea sa apara cu teorii gen daaaa ca uite promoveaza cutare….. PROMOVEAZA CEVA DOAR DACA ASTA VREI TU SA VEZI. Si imnul tarii promoveaza valori patriotice….uniune….si vad ca degeaba. ALA NU E PROPAGANDA PT CA DACA NU SIMTI CU SUFLETUL ..POATE SA ITI BATA SI CUIE IN CAP CA DEGEABA. Ca alegi sa asociezi disney cu cacaturi e prb ta. Eu nu vad draci, obscenitati si nimic deranjant. Daca exista, nu le vad. Nu vreau, eu aleg ce inteleg si ce iau dintr-un lucru pus la dispozitia mea. Altii…iau ce vad la randul lor…altii. E mai usor. Mai comod.
In concluzie…. daca nu esti capabil de o discutie de nivel peste ” imi place x pt ca asa vreau eu „…. nu ma deranja… ca nu voi avea probleme in a te calca pe cap. Si nu pt ca e o lupta, sau sunt razboinica….ci pt ca eu am parerile mele insotite mereu de argumente si imi plac oamenii care daca vad ca sunt sub acest nivel…au bunul simt sa se retraga. Ori discutam si invatam unul de la celalalt, avem conversatie productiva…ori daca atata te duce capul… eu ma joc de xena, care vrea sa te impresioneze..pe tine acel …nimeni din viata mea si tu te rezumi la reprosuri. alege🙂


Ai ceva de spus?

