A fi sau a nu fi. Mucenic.

„Deoarece Ionuţ a murit ca un martir, în chinuri groaznice şi la o vârstă atât de fragedă, fiind un suflet curat şi neprihănit, mă gândeam dacă nu putem să facem demersuri la Patriarhia Română, astfel încât el să poată fi declarat/ recunoscut martir sau mucenic de către aceasta? Pentru că am primit mai multe sugestii în acest sens, voiam să vă întreb dacă cunoaşte cineva ceva despre ce demersuri trebuie făcute în sensul acesta?“, a scris Andreea Anghel ”

Dragii mei, nici nu stiu daca exista cuvinte pentru paragraful de mai sus. Efectiv este de o prostie atat de crasa incat doar biserica ortodoxa si habotnicii ar pune botul la asa ceva. Din partea bisericii nu ma mira, trebuie sa isi mai faca si ei niste vile sau niste catedrale pe seama „crestinilor”. Dar oamenii? Pe facebook-ul dobitoacei care are titlul de mama lumea vorbeste despre copilul Ionut ca fiind un mic Iisus care a schimbat lumea.

SERIOS ?!?

Pana acum afirmam faptul ca desi sunt botezata in relia crestin-ortodxa, nu ma consider de partea niciunei religii. Nu am neoie de nimeni intre mine si Dumnezeu, la fel cum nu am nevoie de biserica pentru a simti ca El exista.
Acum insa, ma gandesc tot mai mult la faptul ca daca as avea posibilitatea de a renunta la oficial la aceasta religie, sa stiu ca nu am nicio religie, ar fi perfect. La fel cum ar fi fost perfect sa nu fiu botezata pana la varsta la care puteam decide singura daca si in ce credinta sa fac asta. Daca atunci nu am avut liber arbitru, aparent nici acum nu il am. Mi-e rusine de religia asta care apara si mai mult suie pe piedestal un plod care nu a facut nimic pentru nimeni, in afara de a invrajbi lumea si a instiga la crime, ba chiar il alatura Mantuitorului.
Mai aud si ca biserica ajuta financiar acei parinti. Adevarul este ca acest caz este singurul, doar acel copil a murit pe lumea asta.
Pentru mine est limpede faptul ca nu doar relia este impotriva omului, dar mai nou sustine si crima. Probabil biserica mea draga vrea sa ajunga din urma pe cea catolica la numarul ororilor facute de-a lungul timpului. Si cred ca reuseste.
Nu stiam ca martirii au cerut acest titlu, la fel cum nu vedeam in asta o recompensa pentru moarte, ceava care ar alina pierderea cuiva. Sa intelg ca poate il fac si sfant, ca eu sa ma duc la ii vizitez moastele.

MI-E SCARBA !

„Ce baftă pe conducători că oamenii nu gândesc.”
„Trebuie să construim o ţară astfel încât aceia care ne vizitează să renunţe imediat la orice prejudecăţi pe care le-ar putea avea la adresa noastră.”
„Marile mase de oameni mai degrabă cred într-o minciună mare decât în una mică.”
Adolf Hitler


Ai ceva de spus?

