Masacram deci existam?

Ok, in ultimul timp abia am reusit sa intru pe Facebook din cauza celor intamplate cu acel copil si cu maidanezii din Romania. Wall-ul mi-a fost umplut de poze mai mult sau mai putin sugestive ( tocmai mie, culmea nu? ) si toata lumea se da peste cap cum stie mai bine, ca deh, Romania din scandaluri traieste. Ziarele stiu asta mai bine Si alde Capatos. Sa nu uitam de el.
Am spus si o sa o spun pana la sfarsitul vietii mele. Nu concep ideea cum ca o viata de om valoreaza mai mult decat una a unui animal. Nu exista egal intre ele, minus sau plus. Viata este viata si trebuie respectata. Nu conteaza a cui este.
Am fost de mica educata cu dragoste fata de majoritatea vietuitoarelor, avand mereu in casa cel putin un catel , o pisica sau macar un hamster. Familia mea iubeste animalele poate mai mult decat iubeste un om . De ce? Poate pentru lipsa lor de egoism, de rautate, chiar nu conteaza. Animalele au un rost pe lume si nu noi le-am creat, nu noi le-am dat viata. Chiar si daca le-am fi dat viata, nimic nu scuza crima.
Pentru ca este vorba de un caine , oare asta nu mai este crima?
Ba este.
Ati votat legea eutanasierii. Bravo, ce sa spun. Asa cu siguranta veti rezolva problemele tarii, legal si organizat. Total demn de o tara democratica si libera. Oare cu ce sunteti diferiti dragii mei de un tiran care omoara fara jena o rasa umana doar din cauza unor pitici pe creier?
Va ascundeti bine in spatele lipsei de legislatie corespunzatoare nu-i asa? De fapt legi exista in acest sens. Doar ca ele palesc cand vine vorba de vai, viata unui copil.
Cand vine vorba de acest copil, stiti sa omorati in masa, sa va razbunati.
De ce cand vine vorba de criminali de rang inalt nu va razvratiti? Nu am auzit aceeiasi valva cand vreun fiu de politician cu prea multi verzisori in banca a calcat vreun om nevinovat. Nu am auzit sa iesiti la proteste.
Din contra, ati dadt din umeri , ati inghitit in sec si ati trecut peste.
Cand au ars bebelusi in nu stiu ce spital nu s-a facut iarasi tam-tam. De ce? Vietile lor nu erau valoroase?
A, da, ma scuzati. Cainii nu au voci, nu pot sa va urle in fata cat de ipocriti sunteti. Cat de superiori va considerati pentru aceasta razbunare contra celor care nu se pot apara.
OK, ok, cainii au facut si fac rele. Nu stiu mai mult de atat. Nu uitati ca noi suntem cei cu creier, sau macar asa se presupune. Noi stim mai bine. Noi stim ca un caine trebuie sterilizat. Noi stim ca un caine nu este o jucarie, ci un suflet. Noi stim ca eutanasierea se practica doar atunci cand un veterinar considera ca boala pe care o are un animal o impune , sau comportamentul sau nu este corespunzator social si astfel se decide curmarea suferintei. Dar nu…noi nu stim aceste lucruri. Noi stim ca sub pretextul eutanasierii putem deghiza crime monstruoase fara ca nimeni sa zica nimic. Noi stim ca mereu e vina animalelor , niciodata a noastra. E vina leului ca mananca oameni, nu a oamenilor ca iau sa creasca in case asemenea felina, e vina rechinului ca a omorat oameni, nu a noastra ca mergem sa ne balacim in ape nesigure fara sa citim avertismente, e vina serpilor ca exista si ca mor oameni din cauza lor, nu vina noastra ca alegem paduri fara sa avem macar bun simt sa discutam cu cineva priceput inainte de a vizita locul cu pricina.
Este de plans soarta copilului? Cu siguranta este. Nimic nu doare mai tare decat pierderea un copil nevinovat. Ba da… de fapt exista ceva care doare mai tare. O tara care vrea sa fie criminala purtand totusi manusi albe care la nevoie se spala fara nicio urma.
Le doresc tuturor celor care au semnat pro ideii masacrului doar vise frumoase. Cineva va vede. Cand Il veti vedea si voi…. mi-e mila de voi. Sau nu.


4 responses to “Masacram deci existam?

  • erwin

    Draga, iti inteleg compasiunea pentru orice are viata.
    Diferenta intre animale si oameni, este aceea ca oamenii au viata si suflet. Animalele doar viata.
    Insa acum se va vedea cati din cei ce sustin ca iubesc animalele, ii mai si iubesc. Sincer sa fiu, la cati sustinatori convinsi se numesc a fi, ar trebui sa-i vad pe cei de la primarii pusi in situatia de a nu face fata sa adune, cati caini ar trebui sa dea in adoptie. De fapt, acum se va vedea adevarul si se va face diferenta. Parerea mea o stii f bine si mai stii ca si eu am caini si-i iubesc. Apropo, mi-a fatat cateaua. Stii ce-i culmea, a fatat prea putini fata de cererile pe care le aveam. Asta face diferenta dintre mine si unii care abandoneaza puii, sau cea de la tv care ranjea ca nesimtita zicand ca si ce daca a adoptat un caine si pe urma l-a abandonat tot in strada? Din pacate din cauza unor astfel de „iubitori de animale” s-a ajuns in situatia data. Si a celor care abandoneaza puii sau cainii pe unde apuca.
    Tot respectul pentru tine si familia ta. Voi chiar iubiti animalele. Dar as vrea sa-i vad si pe ceilalti. Oare ei unde sunt? Doar 200 de fapt, caci atati s-au dus la miting. E jenant, sa stii asta.

  • Catalin

    Ai mare dreptate. Foarte reusit articolul!🙂

Ai ceva de spus?

