Cand lumea nu are ocupatie

Sta si barfeste. Dar nu imi imaginam ca si pe o persoana ca mine, care din punct de vedere a tot ce inseamna showbiz in Romania, sunt inexistenta.
Nu, dragii mei, nu voi mai calca la vreun concurs din Romania care promite marea cu sarea. Motivele sunt nenumarate, dar cel mai important ar fi ca nu am o viata jalnica, criteriu de baza pentru a reusi ( desi credeam ca vocea ? )
Nu, nu ma droghez. Nu am sa afirm ca nu am incercat nimic , este viata mea si imi asum responsabilitatea. Pacat ca in loc sa va ocupati de ajutarea celor care au probleme reale cu drogurile voi nu stiti decat sa judecati.
Nu ma intereseaza colaborarile pe care le-am primit pana acum in materie de muzica din simplul motiv ca nu exista in Romania vreun producator alaturi de care sa imi doresc sa lucrez. Asta nu este aroganta. Este afirmarea faptului ca nu imi doresc sa imi batai curul pe melodii cu limonade.
Imi aleg singura oamenii pe care ii vreau alaturi. Compromisurile au un rost. In afara de asta, tacticile de PR din tara asta cand vine vorba de un artist sunt penibile. Nu ma intereseaza sa vina lumea la un concert pentru ca mi-a vazut chilotii pe instagram sau in ziare de 2 lei.
Asa cum nu m-a interesat sa imi implinesc visele pe sub masa patronului casei de discuri unde am avut contract.
Va rog atata timp cat imi desfasor activitatea si imi pastrez viata personala in afara rampei mirifice de aici, sa nu va mai bagati cozile. Exista destule subiecte captivante de care sa va agatati pentru a va cumpara o paine. Tonciu si gasca abia asteapta!


Ai ceva de spus?

