Ciudat ? Ti se pare ( 2 )

Partea a 2-a …

1. Cand eram mica si venea cineva sa ma pupe pe obraz , ma frecam isteric cu mainile pe fata. Pentru ca m-a dezvatat mama de obiceiul asta, acum o fac mai subtil. Adica dupa ce ma pupa careva, nu am liniste pana nu ma duc sa ma spal pe fata. Ma scarbeste pupatul pe obraz. Indiferent cine ar face-o!

2. Urasc chiuvetele de baie mici. Nu stiu de ce. Vianne : ” Dar ce faci femeie de ai nevoie de chiuveta mare la baie? Speli copii in ea? Te speli tu la fund? ” :)) Neah… doar sa le vad eu incapatoare.

3. Picioarele unui barbat slab ( cat mai slab ) ma fascineaza. As sta sa le privesc non-stop. Doar sa le privesc , nu am pasiuni cu kissing feet or so :))

4. Ma spal pe dinti de 5-6 ori pe zi. Obsessive compulsive disorder?…You don’t say…

5. NU dorm pe o perna daca nu are mirosul meu pe ea. Cand merg undeva si trebuie sa raman peste noapte acolo, imi parfumez perna.

6. Dorm in camera cu 16 grade in permanenta. Detest caldura si daca ar exista aer conditionat care sa imi lase camera la 0 grade ar fi perfect. De-asta in mijlocul verii dorm cu plapuma😀 Kinky huh?


Ai ceva de spus?

