Viata mea

Viata mea inseamna casa-munca-scoala. Imi place sa umplu golurile din viata cu seriale, cu unele carti, cu muzica, cu filme. . Urasc camera goala si faptul ca nu e aici langa mine, cine vreau eu. Nu e aici sa ma tina in brate, sa ii gatesc ceva bun, sa ii cant, sa il faca sa rada… Asa ca..e ora 3 am, am comandat ceva de mancare, si ma uit la Pivate Practice. Cu toate astea, nu sunt singura. Am la munca niste oameni minunati pe care ii ador si de care m-am atasat grozav, sunt ca o familie pentru mine. Am o sefa super, cu un suflet mare si cateva colege pe care le admir pentru felul lor de-a fi. Mama imi este si va ramane mereu idol in viata si regret ca nu e aproape de mine. Am o prietena cu care desi am certuri deseori, o ador si face parte din mine. Am muzica, am teatru, cele mai frumoase meserii pe care sunt binecuvantata ca le pot practica. Ma simt fericita, desi in loc sa fiu undeva pe afara la ora asta, distrandu-ma, sunt acasa. Am o viata pe care multi si-ar dori-o chiar daca nu este roz. Sau poate ca este…privita cu ochelarii potriviti😉


2 responses to “Viata mea

Ai ceva de spus?

