Scoala e noul Balamuc

Ieri am sustinut prima proba a licentei mele si trebuia sa va scriu aici primele impresii. Nu legate de licenta propriu-zisa, caci totul a decurs nesperat de bine. Nu. Ci despre ceea ce am vazut acolo, ca si prezente feminine. De cum am intrat in cladire, am avut impresia ca am gresit eu locatia, si ca eram undeva prin Bamboo sau vreun club, altminteri nu imi pot explica cum unele fete si-au facut aparitia la un astfel de eveniment in fuste sub cur si machiaje extraordinar de tipatoare ( machiaj  gen trebuia sa merg pe centura, dar am ales traseu ocolitor ).
Dragele mele… tutoror ne place sa aratam bine, sa fim sexy si apreciate. Dar aici era vorba sa impresionam prin cunostiinte, nicidecum prin fizic, forme si altele asemenea. Mie sincer mi-ar fi rusine sa ies asa din casa in orice situatie, darmite la scoala, unde se presupune ca se impune o anumita sobrietate. Am luat nota maxima , desi eram complet nemachiata si imbracata simplu si mi-a fost apreciata naturaletea. Sunt foarte dezamagita de imaginile care mi s-au derulat prin fata ochilor astazi. Auzeam multe fete care chicoteau si aratau cu degetul spre mine ” ia uite si aia ce fel e imbracata, ce nemachiata este , ce etc ” dar sincer? Ma doare fix in fund!! Nu asa am de gand sa ies in fata vreodata. Am un fizic placut si il pun in valoare cum, cand si daca doresc. La scoala, la job, aleg seriozitatea si aspectul ingrijit. Nu iau note pentru sani, nu muncesc si nu fac bani cu corpul meu. Desigur daca as fi artista scoasa pe piata comerciala, ar conta imaginea mea. Dar cu siguranta , nici atunci nu m-as pune in situatii penibile aparand ca ultima taratura. A fi sexy inseamna in primul rand atitudine, cunosc multe femei care nu au un fizic de invidiat, dar care prin felul lor de a fi, atrag si sunt dorite. Deci…viitorul vostru e undeva prin Bamboo sugand pixurile unor babalaci pentru un suc, in timp ce al meu este mult mai curat si mai stralucit. Spre deosebire de voi, eu am coloana vertebrala. Si pentru numele lui Dumnezeu, uitati-va in oglinda inainte sa iesiti din casa!


Ai ceva de spus?

