Cum ma distrez ?

Mereu am avut discutii pe tema timpului meu liber, si mai ales asupra faptului ca aleg sa mi-l petrec putin mai atipic fata de majoritatea oamenilor de seama mea.

De ce nu ies in cluburi ?

1.  Nu suport figurile si oamenii figuranti.
2. Nu vad rostul in a cheltui atatia bani pe o iesire in oras. In majoritatea cluburilor din Bucuresti, rezervarea unei mese costa undeva intre 300 RON si 600 , asta din ce stiu eu. Or, exista oameni care din 600 RON traiesc o luna. Cu acesti bani as putea merge in IKEA si sa imi cumpar o masa, pe comanda, asa cum o doresc eu. Nu sunt zgarcita deloc, dar sincer… este o risipa de bani mult prea mare.

Asa ca, da. Pefer sa stau acasa, sa chem pe cineva drag, sa cumpar cate ceva, sa gatesc, sa ne uitam la filme, sa ies in parcuri, la muzee, la teatru,  intr-un barulet rock, cafenea,  sau chiar sa stau in pat si sa citesc o carte buna, oricare din acestea ar fi o idee mult mai buna decat noptile pierdute in cluburi aiurea. Cred ca asta este si motivul pentru care ma simt oarecum baba. Am ramas cam old-school pentru vremurile in care traim. Parca toata lumea e diferita fata de mine si nu ma mai regasesc in niciun grup, ma simt straina intre cunoscuti.


8 responses to “Cum ma distrez ?

Ai ceva de spus?

