Punctualitatea nu mai e la moda?

Va scriu de pe telefon , sunt in drum spre Buftea si m-a lovit inspiratia, sau mai bine spus, dezamagirea. Ma lovesc in ultimul timp de problema punctualitatii foarte des. Tot mai multi oameni par a suferi de lipsa acuta a punctualitatii. Chestie pe care o detest profund. Mereu cand dau o ora , o respect cu sfintenie, rar s-a intamplat sa intarzii undeva, si atunci nu a fost vina mea. Urasc sa irosesc timpul meu si al altuia, asa ca mereu sunt la locul stabilit cu 5, 10 minute inainte. Este unul din principiile pe care mama a avut grija sa mi-l insufle de mica. Si sincer nu inteleg de ce exista oameni carora le place sa isi bata joc de timpul altora. Pentru ca in ultimii ani am devenit o persoana foarte calma, cu greu reuseste ceva sa ma scoata din sarite cu adevarat, pentru momentele in care stiu ca urmeaza sa ma vad cu cineva care are obiceiul prost de a intarzia, imi iau o carte la mine si citesc pana apare si persoana in cauza. Asta pentru a evita nervi si alte discutii. Dar mi se pare o lipsa de seriozitate enorma cand intarzie cineva in mod repetat, si automat tind sa nu am incredere in genul asta de oameni. Conteaza foarte mult pentru mine seriozitatea cuiva, indiferent ca este vorba de relatii amicale, de serviciu, colegiale , etc. Asadar… sa inteleg ca punctualitatea e un vis utopic mai nou? 


3 responses to “Punctualitatea nu mai e la moda?

Ai ceva de spus?

