Lectii de canto si despre una, despre alta

De maine incep sa predau ( din nou ) lectii de canto !!! Sunt super entuziasmata avand in vedere ca va fi prima oara cand elevii mei sunt baieti si ceva mai marisori decat mine😀 Chiar imi era dor sa predau si ma bucur enorm ca am ocazia asta.  Mereu m-a bucurat si ma va bucura cand voi putea ajuta oameni talentati.  In alta ordine de idei, am terminat examenele si oficial intru in licenta🙂 Sa imi tineti pumnii! Nu stiu cat timp voi mai avea la indemana sa va scriu, dar promit sa ma revansez. Multumesc ca ma cititi, ma minunez zilnic de ce trafic am, cu toate ca nu am un blog „comercial” .

See ya soon :*


2 responses to “Lectii de canto si despre una, despre alta

Ai ceva de spus?

