Barbatii spun lucruri tampite ( 18 + )

Frazele astea ( macar una din ele ) sigur le-a auzit orice femeie in pat.

1.  Nu facem anal? Ma respingi.  Raspunsul meu : Nu, resping ideea in sine. Chiar nu ma intereseaza ca pe batz scrie Marian, Vasile, Ion.
2. Faci squirt? Cum adica nu? Raspunsul meu : Squirt, dragii mei, pentru cei care nu stiti, NU ESTE ORGASM FEMININ , ci nimic altceva decat urina, prin procedura respectiva nu faceti altceva decat sa stimulati vezica. Deci cum adica nu fac pipi, in pat? Simplu, urasc mizeria. Iti convine, bine. Nu, adios ma friend.
3. Unde vrei sa imi dau drumu’ ? Raspunsul meu : De la balcon, preferabil.
4. De ce nu gemi, esti timida? Raspunsul meu : Nu gem pentru ca nu ma simt bine cu tine.
5. Vrei sa spui ca nu stiu sa fac oral? Raspunsul meu : Nu stii sa imi faci MIE oral.
6. De la alte femei nu am primit reclamatii. Raspunsul meu : Toti care ziceti treaba asta meritati un mare sut in mecla😀 Mai e nevoie sa spun si de ce ?!?

Cred ca astea sunt doar o parte din perlele cele mai enervante pe care un barbat le poate scoate. Si da, raspunsurile pe care le-am scris, le-am dat si le voi da in viata de zi cu zi, oricand va fi cazul.🙂


10 responses to “Barbatii spun lucruri tampite ( 18 + )

Ai ceva de spus?

