Ciudat? Ti se pare! :)

1.  Detest florile! Daca tot se spune ca florile au viata, de ce le-ar rupe cineva ca sa le puna intr-un ceolofan de rahat si sa mi le tranteasca in brate? Ca si cum ai veni cu un caine mort, sau o pisica. Si cica asta e romantism… SHIT DUDES!
2.  Nu mananc in locuri publice. Am mereu impresia ca lumea din jur se uita la mine si rade de cum mananc ( desi sunt constienta ca asta e numai in capul meu si ca nu am un mod de a mesteca deosebit )
3.  Fobia scarilor. Mereu am impresia ca va veni careva sa ma impinga de la spate si o sa cad ( desi nu s-a intamplat asta niciodata )
4.  Pupatul pe obraz imi diplace la maxim.
5.  Folosesc numai parfumuri barbatesti.
6.  Lenjeria intima e la mine de unica folosinta, nu mi se pare igienic sa port aceeiasi pereche de chiloti de 2 ori indiferent cu ce as putea sa ii spal sau cum, asa ca ii arunc. De mica am obiceiul asta.
7.  Piticii de gradina mi se par horror.
8.  Persoanele vesele si zgomotoase ma obosesc si nu suport sa stau mult in preajma lor.
9.  Cum am fost descrisa cel mai frumos? ” Da , Alexa iubeste animalele nu va faceti probleme. Doar oamenii nu ii plac „
10.  Nu sunt comunicativa cu oricine, oricum. Multi ma considera sociopata si ma evita, ceea ce ma amuza si ma bucura. Nu sufar dupa amicitii. Ma apropii numai de cine vreau eu.


6 responses to “Ciudat? Ti se pare! :)

  • Dana

    Buna Alexandra. Te-am vazut saptamana trecuta la TNB si mi-a placut mult stilul tau de a te imbraca, de a vorbi. De unde iti iei hainele de obicei? Nu stiu daca ai auzit, dar circula niste zvonuri cum ca ai fi impreuna cu cineva…cu o fata.. e adevarat? Sper sa nu te supere intrebarea mea.

    • alexandrakrisztina

      Sa inteleg ca sunt o persoana tare importanta pentru unii daca tot se obosesc sa iste zvonuri… Nu stiu ce sa iti raspund sincera sa fiu, nu imi plac barfele si nici nu sunt interesata sa le raspund cumva, nu simt nevoia. In ceea ce priveste hainele, nu am un loc anume de unde le achizitionez. De oriunde vad ceva care imi place, chit ca este vorba de magazin 13 lei orice produs, chit ca e vreun brand cunoscut.🙂

  • Dragos Winter

    Credeam ca sunt singurul care imi dislpace pupatul pe obraz. Cu scarile am avut cosmaruri cand eram mic si am scapat cu greu de ele ( mai era si liftu care se prabusea ). Pe mine ma faceau antisocial si ciudat pt ca nu imi plac locurile aglomerate, cum ar fi petreceriile, ( cu exceptia concertelor), si ca prefer sa merg singur prin locuri pustii..

  • Albert Guip

    Şi eu sunt dubios :))
    Unu la mană:detest soarele şi căldura excesivă
    Doi la mană:Se intamplă des să alerg seara prin parcuri cu alei pustii si slab iluminate.Am muzica în blană la ipod iar uneori parca mă simt urmarit şi de multe ori întorc capul să mă conving.Nu e vorba de teamă dar e un feeling ciudat! Oare de ce?

    Ca şi cum te aflii pe o sosea iar în spatele tău merge cu 5 km un Camaro cu farurile stinse.

Ai ceva de spus?

