Dilema draga mie

Image and video hosting by TinyPic

De trupa Dilema ma leaga o persoana. Pe Arabela am cunoscut-o la piesa de teatru ” 13. ce noroc” . O femeie frumoasa, usor timida la inceput, care curand avea sa ma uimeasca cu vocea ei superba si cu talentul sau actoricesc. Nu de putine ori stateam la repetitii si o admiram, in fiecare zi invatam cate ceva de la ea si de la restul colegilor mei. Ma simteam si inca ma simt, tare norocoasa ca am stat in preajma unor oameni cu har.  In ultimul timp observ ca trupa din care face Arabela parte creste din ce in ce mai mult, ceea ce nu poate decat sa ma bucure si sa imi confirme ca totul este asa cum am prezis eu, ca are locul ei bine pus deoparte. De ce scriu asta? Pentru ca m-am saturat sa imi fie teama sa deschid TV-ul fara sa dau peste marile nulitati ale muzicii noastre, vreau sa aud ceva bun, vreau sa aud oameni care au ce cauta pe scena, nu doar niste plasticuri, vreau cantareti care transmit stari, nu doar niste masti comerciale. Asa ca daca acum vi se pare ca fac reclama trupei Dilema…va inselati.  Eu o stiu, trebuie ca voi, publicul sa o stiti, pentru ca intr-adevar merita!  Asta inseamna muzica pentru suflete, de la suflete.

Ara, femeie frumoasa, curaj si aripi deschise!


13 responses to “Dilema draga mie

Ai ceva de spus?

