Din Vama vine fata :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

In alta ordine de idei, urmeaza photo shooting-ul pentru filmul meu, pentru coperta DVD-ului😀


7 responses to “Din Vama vine fata :)

  • Marci

    Ciao! Dar cum te-ai simtit la mare, cum te-ai distrat, ne spui ceva?:) Din poze, pare ca a fost bine, insa nu ar strica si cateva randuri..scrise! Care e subiectul filmului tau?
    Sa ai parte de o duminica frumoasa!

    • alexandrakrisztina

      Sper sa reusesc sa am timpul necesar pentru a scrie ceva mai in detaliu cum a fost in Vama. Si in legatura cu filmul…daca vei citii mai atent pe aici , vei afla si despre ce este vorba in el🙂

  • Marci

    P.S. Scuza-mi eventuala indiscretie..

  • Marci

    Cred ca nu am fost destul de atent sa constat despre ce-i vorba in filmul tau, dar am constatat altceva.! Ce anume? Ca mi-e ciuda! Mi-e ciuda ca esti departe, in ultimul timp m-am cam hotarat sa-mi satisfac un hobby, o dorinta mai veche..sa invat sa cant la pian! Iar tu canti superb ( a nu se interpreta linguseala sau tampenie de genul asta, ca nu-i cazul la mine de asa ceva)! Poate ca-i un pic tarziu, nu mai am 20 ani si nici timpul liber de atunci, insa….nici batran nu-s!:) As fi apelat la niste meditatii, nu demult rasfoiam anunturi pe net cu anunturi de genul.

    http://www.youtube.com/watch?v=lO3ePKopMn0 una din melodiile mele preferate cantate la pian…filmul, de asemenea, in topul 3 propriu.

  • Marci

    Oare? Vorbe, vorbe…si totusi unii ajung campioni aplicandu-le !

Ai ceva de spus?

