Suptul sosetelor in 2 pasi si 3 miscarii

Cititi si va amuzati…

 

Bogdan

u esti in poza ?
Alexasandra

da
Bogdan

felicitari
Bogdan 

esti absolut superba
Alexasandra

multumesc
Bogdan

e constatare
Bogdan

pe unde stai ?
Alexasandra

prin buc
Bogdan

dreapte stanga ?!…………
Bogdan

am stat si io prin buc
Alexasandra

e bun
Bogdan

mi-ar place sa te pot vedea live
Bogdan

sper ca ajung si io spre sfarsitul luni
Alexasandra

pfff daca m-as intalnii cu toti care vor asta…as scoate un nou job
Bogdan

da
Bogdan

ai dreptate
Bogdan

stiu ca in romania sunt multe fete frumoase , dar nici chiar asa !……….
Bogdan

angelina jolie ramane cu mult in urma
Alexasandra

e hai sa nu exageram
Bogdan

probabil daca te ai vedea in poza cu ochi mei , sunt sigur ca imi dai dreptate
Bogdan

pe langa muzica , am mai luat si lectii de pictura si sculptura
Alexasandra

good for you
Bogdan

thank’s
Bogdan

Vrei sa fim impreuna daca nu te superi ca te intreb !
Alexasandra
am antenele deja fixate pe cineva asa ca…
Bogdan

de ce? Poate te razgandesti
Alexasandra
Nu
Orice femeie ( sau barbat , de ce nu ) se bucura atunci cand primeste un compliment.  Insa cand simt ca devine ceva fals..ma retrag usor si frumos din schema, intr-un mod cat se poate de diplomat , cu toate ca de regula sunt un om destul de direct si diplomatia este o arta pe care inca o invat. Lingusirea nu va duce nicaieri in cazul meu si asa cum eu nu ma obosesc sa o practic pe nimeni, ce-ar fi ca nici altii sa nu incerce?! Pe langa asta, cum se poate ca dupa nici 5 minute de conversatie, deja sa sara cineva cu fraza ” vrei sa fim impreuna? ” Credeam ca asta vine de la sine, nu ca se intreaba sau se cere… Si sincer, chiar nu este vorba de aroganta, dar cum ar fi ca o femeie sa se vada cu toti barbatii care ii propun asta? Oricare femeie, luata la intamplare. Si barbatii la fel, ca banuiesc ca si la ei exista dileme de genul. De-asta exista selectivitatea nu? Vorbesc numai cu cine am ce discuta, cu persoanele alaturi de care pot purta o conversatie decenta, interesanta si care au acel ceva care sa ma faca sa vreau sa discut cu ele. Si am, din fericire. Genul de oameni ca asta de mai sus… never ever! ASA NU!

4 responses to “Suptul sosetelor in 2 pasi si 3 miscarii

Ai ceva de spus?

