Iepuri si oua

Inca o sarbatoare pe care o petrec singura, incep sa ma obisnuiesc… Pastele nu mai e cum era si nici eu nu mai sunt cum eram. Abia astept zilele astea libere ca sa le pot dormii🙂 Si incepem numaratoarea inversa pentru VAMAAAA😀 , deja nu mai am rabdare!!! In alta ordine de idei, o pereche noua de „coarne” a intrat in viata mea. Sa vedem cat va ramane, ca de obicei din experientele mele cu aceasta categorie,  am doua optiuni : „nu esti suficient de buna pt mine / esti prea perfecta, ceva nu este ok, ma retrag” . M-am plictisit de oamenii episodici din viata mea, fratilor daca tot intrati, faceti bine si ramaneti! Semnat, Drama Queen.


2 responses to “Iepuri si oua

  • CamySelena

    Da’ tu numai de coarne dai mamica :)) Ce au oamenii astia de trag asa la tine??? Ia ca tot e moda bebeilor sa ne faci si tu unu da?😀 Astept invitatia la botez , nunta una alta😛

Ai ceva de spus?

