1 Mai = Vama Veche !!!!

Image and video hosting by TinyPic

Gata, m-am decis impreuna cu Vianne si prietenul ei . de 1 Mai mergem in Vamaaa!!! Plecam de pe 30 si stam acolo pana pe 3😀 N-o fi Vama asa cum am cunoscut-o eu acum 7 ani, dar este si va ramane mereu un loc special in sufletul meu, un loc in care pot fi eu fara ca nimeni sa nu se uite chioras la mine pentru cum ma imbrac sau pentru ca ascult rock, un loc in care imi regasesc multi prieteni dragi. 

De Paste presimt ca voi fi ingropata in hartogaraie cu licenta, asa ca nu cred ca voi sarbatorii cine stie cum. 

In orice caz, sper sa aduc de la mare poze frumoase si amintiri ca in fiecare an, speciale🙂

Pana atunci dragii mei….

Image and video hosting by TinyPic


Ai ceva de spus?

