Ziua mea – distractie cu monoxid de carbon

Mi-am sarbatorit ziua in pat. A fost magnific, ce pot spune…. Toata casa acuza dureri de cap, ameteli, stari de voma, greata si eu abia ma puteam ridica din pat. Concluzia este ca din cauza centralei noastre minunate , ne-am intoxicat cu monoxid de carbon! Se pare ca am avut noroc , mai ales ca am avut geamul deschis ( inainte de a ma pune in pat, l-am deschis in ideea de a-l tine asa cateva minute si am adormit. Cand am simtit ca s-a facut in camera foarte frig m-am trezit , dar mi-a fost prea lene sa ma duc sa il inchid, asa ca a ramas deschis , si bine a facut ). Nici macar nu am fost in stare sa raspund nimanui la telefon si imi cer scuze pentru asta, dar chiar nu ma simteam in stare.. Cand m-au chemat fetele jos pentru ca imi cumparasera un tort, m-a lovit serios si aproape am lesinat in pat. Partea „amuzanta” este ca situatia a ramas neschimbata si eu voi continua sa dorm cu geamul deschis, sperand ca nu voi patii cine stie ce prin somn! Este incredibil cum astfel de treburi nu sunt luate in serios de persoanele care ar trebui sa le remedieze.
Nu credeam ca pot avea o asemenea zi de nastere…

In alta ordine de idei, va multumesc tuturor pentru urarile de pe Facebook, care au fost intr-un numar impresionant!

Lumanarelele mele de pe tortul adus de fete😀 Va multumesc  pentru acest gest, acesta a fost poate singurul lucru frumos pe ziua de azi.

Image and video hosting by TinyPic

Revin cu poze, sper ca macar in weekend sa pot sarbatorii si eu cum se cuvine.


Ai ceva de spus?

