First date issues

Gata, ai stabilit o intalnire cu cel/ cea pe care il / placi.Ce urmeaza?

Urmeaza sa auzi ceva gen : „Hai sa mergem in barul/restaurantul/clubul cutare”… Si asta este un  lucru pe care nu l-am inteles niciodata. Cine dracu a stablit cum ca ar fi romantic sa stai in zgomote infernale si cu zeci sute de oameni in jur ( care eventual daca sunt „tru” sa se uite la tine si sa te studieze ” ia uite bai la aia, cum e imbracata, da’ uite la ala, cum mesteca dumicatul de paine” )?????

 

Personal daca ies cu cineva pentru prima data , imi ajung deja existentele emotii, nu am nevoie si de altele. Nu m-am simtit niciodata in largul meu in locurile aglomerate, in locurile unde daca nu ai gresia si eticheta pe tine nu ai ce cauta. Lucrurile simple dar frumoase unde au disparut????  De ce nu iesim in parc, la muzeu, la teatru, sau in orice caz intr-un loc unde sa te pot auzi si fara sa imi futi timpanele ca tre sa urli peste muzica sa te aud, sau unde se uita Madame Rozette si Miss Suzette la noi ?

 

Nu e suficient ca romantismul adevarat nu mai exista in multi oameni, acum pana nu il transformati in kitsch , nu va simtiti bine. Si asta ma intrsteaza.


2 responses to “First date issues

Ai ceva de spus?

