Cand cad stelele?

Exista artisti care nu vor muri niciodata, chiar daca ei fizic nu mai sunt de mult printre noi. Exista artisti care stiu sa se retraga la momentul potrivit, cand inca sunt sus… Cat curaj trebuie sa aiba oamenii astia? Trebuie sa fie foarte dureros sa stii ca odata ce esti sus , si esti iubit de atat de multa lume, candva o vei lua in jos si totusi sa ai puterea sa iesi din scena.
E o mare diferenta intre a fi celebru si a fi popular, desi lumea in ziua de astazi pare sa o ignore. Multi nu isi dau seama ca o cariera nu inseamna un hit, un film, ci mai degraba zeci de hituri, si zeci, sute de filme. Ma uitam la Gala Premiilor de Teatru si Televiziune a TVR-ului si am plans. Am plans pentru ca am vazut modestia acelor monstrii sacrii ai scenei romanesti, am plans pentru ca ii vedeam cat de emotionati erau, cu toate ca meritau mult mai mult decat o simpla distinctie, am plans pentru ca lipseau atatea nume mari, care probabil stateau si urmareau totul din Cer, zambind, si am plans pentru ca stiam cum sunt generatiile noi de ..”artisti” care se bucura la un „bravo” si cu care nu te mai poti intelege dupa un succes cat de mic.
Cu ce ramanem dupa ce si ei se vor duce?
Vreau sa fac naveta in Cer cand asta se va intampla, mi-e teama sa raman aici.


Ai ceva de spus?

