De ce nu am iubit?

Cum se poate ca o fata asa frumoasa ca tine sa nu aiba iubit? Nu se poate, tu ma minti…

Zilnic sunt intrebata daca am iubit, si daca nu am de ce nu am….Fraza de mai sus este pentru mine dovada clara a unei idiotenii clare a celui care o spune. CE LEGATURA ARE FRUMUSETEA FIZICA CU O RELATIE??? Da, sunt de acord, ca poate o persoana cu un fizic placut atrage mai usor un reprezentant al sexului opus, dar asta nu inseamna ca va si avea o relatie, sau ca daca o are, va si rezista. Aspectul fizic nu garanteaza nimic in viata, si cei care se bazeaza pe el cu siguranta nu vor avea multe de castigat, si asta pentru ca odata cu trecerea anilor, din aspectul ala frumos raman doar amintiri, si fie ai un suflet la fel de frumos care sa compenseze pentru acele multe riduri si piele nu la fel de intinsa , fie vei ajunge singur cu totul. Pentru ca nu niste ochi frumosi te tin in brate, sau niste sani mari, sau un penis. Asadar, indiferent cum arat sau nu, nu asta e motivul pentru care sunt singura. Sunt singura pentru ca aleg asta, pentru ca stiu ca o relatie cere timp, timp care eu acum nu il detin, si mai ales pentru ca nici nu am gasit ceea ce vreau eu si nu mai am de gand sa fac compromisuri atat de mari cum am facut pana acum ( la modul sa cred ca se poate avea o relatie cu cineva care imi este total opus ca si caracter si nu avem prea multe puncte comune ). Nu am de gand sa mai accept langa mine un barbat care sa nu stie ce e ala un mers la teatru, la un concert, la un muzeu, sa stie sa imi respecte meseria si arta in general. Nu mai am de gand sa accept alaturi un barbat care sa se bucure cand altii imi lauda vocea si talentul actoricesc si el sa nu fie in stare decat sa zica un „mda…interesant”.  Nu mai am de gand sa accept langa mine un barbat alaturi de care nu pot construii ceva, nu stau cu un barbat doar ca sa am satisfactia trecerii a 2 persoane la intretinere, ci pentru ca stiu, sunt convinsa, ca pot creste alaturi de acel barbat, am ce invata de la el, avem cate ceva in comun, putem avea activitati comune ( in afara sexului ) si chiar daca suntem constienti de diferentele dintre barbat-femeie , ma va respecta si il voi respecta. Daca omul asta pe care il vreau eu nu exista, nicio problema, oameni care au trait singuri toata viata s-au mai vazut. Voi trai foarte bine si fericita intr-o casa plina de catei si pisici, care sigur imi vor darui mai multa bucurie decat un barbat pentru care nu sunt decat femeie in casa si obiect sexual ocazional. Iubesc barbatii si nu vreau sa imi imaginez o lume fara ei, dar deocamdata nu cred ca EL exista , acel EL care imi este destinat mie. Si doar ca sa fiu cu cineva, nu am sa intru intr-o relatie, nu este genul meu. Sper ca am reusit sa va lamuresc astfel, si in privinta „burlaciei” mele, si sa nu mai aud cel putin nu atat de des, intrebarea asta tampita, de parca as avea 90 de ani si nu sunt maritata. La 23 de ani inca sunt un copil. Am o cariera de pus in fata, o scoala de terminat curand, nu e cazul sa incep sa torn plozi si sa ma afund in cratite. Toate au timpul lor, si sunt convinsa ca atunci cand imi va veni vremea, alaturi de omul porivit mie, voi fi o sotie si o mama foarte buna.


16 responses to “De ce nu am iubit?

Ai ceva de spus?

