Barbatul Perfect

Ala inexistent adica🙂

Inaltime : intre 1, 75 si 1, 90
Culoare Par : Brunet / Saten Inchis
Culoare Ochi : Indiferent
Marime instrument de munca : nici prea mica nici prea mare ( intre 15-19 )
Imbracaminte : Simplu , sa se simta bine cu ce poarta si sa i se potriveasca
Alte observatii fizice : Fara tufisuri, maini ingrijite si in general el sa fie ingrijit.

Ocupatie : Indiferent atata timp cat avem despre ce discuta
Venit si proprietati : Nu ma intereseaza atata timp cat se poate intretine singur, pe el.
Fumator : DA
Alcool : sa aiba o limita a bunului simt, si sa fie capabil oricand sa vina acasa pe picioarele lui.
Droguri : NU
Pasiuni : sa includa una ( sau mai multe ) – citit, plimbari , alpinism, patinaj, pescuit, biliard, bowling, arta, schiatul, motoarele, masinile, vazutul filmelor, Vama Veche, cortul, muntele, marea … ( mai completez )
Muzica preferata : Orice este de calitate ( automat am exclus asadar manele si alte genuri producatoare de zgomot, nu muzica )
Sexual : deschis, activ, si doritor de iubita asemenea, fara vise utopice gen „alta femeie langa noi sau alt barbat = sa nu imparta ce are si sa fie constient ca nici eu nu o voi face, fara iluzia „what what in the butt” – ( nu il al meu , cel putin🙂 ) , sa nu suporte rutina ( ca si mine ) asadar sa fim mereu o pereche  inventiva
NU NU NU : Cluburi, fite, purtatul aurului, glumele stupide si fara sens, aroganta nejustificata, violent, incult, pierde-vara, non stop cu baietii si misoginism deplasat.
DA DA DA : un tip linistit, cu capul pe umerii dar cu tendinte visatoare din cand in cand, nu exagerat de romantic, pasional, lipicios, posesiv, grijuliu, cu pretentii ridicate de la viata , de la el insusi, glumet, spiritual, profund, rabdator, doza potrivita de nebunie, ciudat, atipic.

Cand mai am completari…revin


17 responses to “Barbatul Perfect

  • theoneandonlyme

    Nu cred ca ai descris aici vreo persoana inexistenta🙂 Daca stau bine sa ma gandesc, aproape toti prietenii mei apropiati corespund descrierii. Poate nu toti sunt ciudati sau atipici, insa restul calitatilor le indeplinesc. Iar despre cativa (me included, insa nu despre asta e vorba) pot spune ca sunt si ciudati.

    Asadar, fie nu este asta descrierea (completa a) barbatului perfect pentru tine, fie nu sunt atat de rari barbatii perfecti precum crezi.

    Just my 2c.

  • gratusmorke

    La „Marime instrument de munca” nu ma bag dar in rest (cu mici scapari pe ici pe colo: nu practic pescuitul, nu am avut ocazia sa schiez / patinez deci nu stiu daca m’ar incanta sau nu desi sunt dispus sa incerc iar nebunia mea cateodata este supra-dozata) ma regasesc in aceasta descriere.

  • alexandrakrisztina

    Oare chiar era nevoie sa specific ca marimea instrumentului = marimea penisului??? :)))) vreau sa cred ca nu🙂

  • gratusmorke

    Mno, mie mi se pare mai trista nevoia de masuratoare care din punctul meu de vedere se naste din nesiguranta si neincredere de sine. Totusi, aceasta mica divergenta sta dovada (oarecum) ca sunt „atipic” din moment ce barbatul tipic si’o masoara si stie (probabil) dimensiunea pana la nivel de mm :))

    Cat despre „instrument” al „muncii” la varianta doi de raspuns, din moment ce nu imi castig existenta zilnica prostituandu’ma (desi probabil ca satisfactia materiala ar fi mai mare … repet, probabil) mi se pare corect sa raspund cu dimensiunea instrumentului care chiar e pus la munca si chiar imi pune pe masa o paine si un pachet de tigari, imi plateste factura telefonica si cea de internet🙂

  • theoneandonlyme

    Eu refuz sa cred ca exista barbati care nu si-au masurat-o macar o data, apasati de presiunea sociala😛
    Dupa mine, aia care zic ca nu stiu cat o au de mare fie o au mica, fie vor sa nu fie inclusi in gramada cu „pleava”🙂

    Nu poti sa citesti acest articol (sau altele care fac referire la marime) si macar de curiozitate sa nu ti-o masori. Nu cred ca poti.

  • Seek & Destroy

    A se incadreaza sau nu in descrierea asta? ca eu cam vad ca da =)))))

    • alexandrakrisztina

      Sa vedem…inaltime da,par da, ochi da, instrument …nu cunoastem, imbracaminte…sa zicem, alte observatii- sa speram, eu as zice ca da, ocupatie da, fumator da, alchool nu cunoastem, droguri nu, la pasiuni macar unele sigur da, muzica preferata da, sexual – necunoscut, nu nu nu- sper ca nu, da da da -macar unele… deci…. cam da ))) asta in prima faza… e doar inceputu…

  • Chris Pohl

    pana la urma ai facut-o.😀 . credeam ca nu o vei face. chiar daca nu am zis nimic, stiai ca iti urmaresc blogul.

    p.s. misto ultimele poze, pacat ca nu au fost facute cu aparat profi.

  • laurentiu

    a durat mult pana m-ai gasit🙂

Ai ceva de spus?

