Sunt obsedata si nu vreau sa ma tratez!

Imi place sa fiu asa. Prefer sa fiu asa. Cand unele femei iubesc banii unui tip, pilele lui, masinile si vilele, eu tin la o poza. Si ma bucur ca nu sunt ca ele…
Nu esti perfect si nu te vad ca fiind singurul barbat de pe lume cum imi spui tu.
Ai urechi cam ciudate si nas mare. Prima data cand am dat cu ochii de tine, mi te-a aratat o colega de clasa -„ia uite Alex ce mers de batz are ala” … am ras isteric de mersul tau, pana am ridicat ochii sa vad si mai sus. Stii cum simti ca te ia un drog? Ca intrii in trip? E senzatia aia ca te paleste cineva in frunte sau in ceafa. Eh exact asa am avut si eu atunci, doar ca fara efectele unui drog ilegal🙂 De fapt ….poate.
Pe urma a urmat spranceana ta ridicata in cel mai mare sictir posibil cand m-ai privit. Prima reactie a fost ceva de genul ia uite si la asta ce al dracului este, cum se uita…. pe urma s–a ajuns la ce stii si tu azi.
Nu stiu daca ce ai spus ultima data pe mess legat de mine este ceea ce crezi, sau daca ai spus doar ca sa ma faci sa ma simt mai bine, dar mi-am dat seama ca nu esti chiar o piatra in corp uman. Si as fi vrut sa te imbratisez.
Nu te vreau pentru ca nu te pot avea , caci si daca situatia ta ar fi diferita, tot este posibil sa nu te pot avea. Pentru ca , da, nu te cunosc live si nu stiu cum esti. Dar nici tu! Si cel mai probabil ai fugii mancand pamantul daca m-ai cunoaste mai bine.
Printre atatea defecte , ce mai conteaza si „obsedata” ?🙂
I AM OBSESSED AND PROUD😀


Ai ceva de spus?

