Prima femeie misogina ?

Ma confrunt cu o problema …. in ultimul timp femeile imi dau tarcoale din ce in ce mai mult..si nu ca simple amice. Mai ales o tipa, E. Initial, totul a fost ok, vorbeam, ieseam, nici nu banuiam ca ar fi ceva mai mult. Acum insa, toata casa stie ca E are sentimente pentru mine, iar eu sunt lupul cel rau din toata povestea pentru ca o resping?!
S-a ajuns la plansete, te iubesc -uri si alte alea… Ma simt foarte ciudat, nu prea ma descurc cu gestionarea acestei probleme. Ce stiu clar este ca eu iubesc barbatii, si nu ma vad alaturi de o femeie. Nu ma atrage nici ideea nici persoana nici nimic.
Zilele trecute am fost la cumparaturi cu E… dupa ce a pierdut cateva ore pe la raioanele de haine, m-a pierdut si pe mine :)) Eram la electronice holbandu-ma la diverse, apoi m-am dus la raionul cu accesorii pentru masini,ma uitam la cateva jante frumoase. Nu suport sa stau atata intr-un magazin. Stiu ce haine vreau sa cumpar mereu, stiu de unde, toata treaba se termina in 15 minute cu tot cu achitat la casa. Majoritatea femeilor insa, stau cu orele la probat, cautat etc..si asta ma scoate din minti.
Mi-a reprosat ca sunt o insensibila. Nu cred… poate ca intr-adevar nu gust unele dulcegarii, dar asta nu ma face insensibila. Faptul ca nu imi plac florile, nu suport cuvintele „pui, iuby, pisi” , nu suport shopping-ul cu orele, sau persoanele matzaite inseamna doar ca sunt mai diferita de alte femei. Atat. Nimic mai mult.
Asta nu e totul, evident…. ESTE GELOASA DIN CALE AFARA PE….K.P :)) Nu credeam ca va exista o femeie sa fie geloasa pe un barbat… A vazut posterul din camera mea si a inceput sa planga ca de ce il plac, ca de ce , de ce , de ce… ca ea ma iubeste si imi va demonstra asta, numai sa o accept… KP…..HELP!!! Tu stii sa refuzi pe cineva frumos :))) Eu nu :)))


Ai ceva de spus?

