Narcis era femeie

Ce de „eu” pe blogul meu🙂 Chiar imi place de mine in pozele astea. Normal, ca mama trebuia sa comenteze ea ceva… „numai ochii si nasul sunt de tine” …De multi ani ma bate la cap sa imi remodelez nasul, ca e mult prea mare. Nu am nimic impotriva operatiilor estetice, atata timp cat sunt facute cu cap, motiv intemeiat si chiar imbunatatesc imaginea unui om. In cazul meu insa, nu cred ca nasul meu este atat de dizgartios incat sa aiba nevoie de retusuri si nici medical nu am probleme din cauza lui. Asadar, il tin asa cum este :P 

Referitor la intrebarea pe care o primesc foarte des de la multi oameni care ma cunosc ( sau nu ) , si anume de ce nu zambesc in poze, raspunsul este destul de simplu…Nu imi place cum arat cand zambesc, nu incerc sa fac pe dura. Multi apreciaza zambetul meu, insa mie nu imi place sub nicio forma, asa ca evit sa il afisez, mai ales in poze. La fotografiile la care am control ( adica nu sunt facute fara stirea mea sau fara sa pot evita – cand sunt pe scena de exemplu ) de obicei nu las nicio poza unde apar zambind si am grija sa sterg tot ce seamana a zambet :)) Nu am dintii urati, cu toate ca nu sunt nici perfecti, deci nu asta ar fi problema. Efectiv consider ca imi sta mai bine serioasa cand este vorba de poze. Oricum, nu cred ca sunt foarte fotogenica ( iarasi sunt contrazisa foarte mult pe tema asta ) si am rar chef sa fac eu poze cu mine, cum sunt astea. In general lumea se roaga de mine pntru asa ceva, sau pur si simplu le face fara sa stiu, ceea ce ma deranjeaza putin, mai ales ca nu stiu cum am iesit …Nu m-am considerat niciodata o fata urata sau frumoasa. Cred ca sunt ceva banal, din punct de vedere fizic.  De-asta nici nu iau complimentele pe care le primesc prea in serios, cred. 

V-am spus ca sunt ciudata, nu???


Ai ceva de spus?

