Alexa is alive

Traiesc , nu am patit nimic , in caz ca va intrebati🙂 Stiu ca iar v-am neglijat si ca sa fiu sincera inca o voi face o perioada… Nu prea am cand sa scriu , timpul meu liber este extrem de limitat, uneori chiar inexistent😦
Sper ca in curand sa imi mai revin cu scrisul si sa recuperez.
Pana atunci va las o piesa dedicatie de la mine pentru K.P …ca tot l-am visat noaptea trecuta… Va povestesc visul curand , promit! P.S : Melodia asta era in visul meu, altfel nu are nicio legatura cu K.P ( asta ca sa nu existe dileme, da?😛 )  

 

 

Let me mo’fuckin’ love you…tare asta!


Ai ceva de spus?

