Au fost, au trecut…

Minciuni din trecut….

Scris de Fery la data de 5.02 2009

„de nenumarate ori si tu m-ai lasat fara cuvinte cu bunatatea ta, cum m-ai tratat chiar si atunci cand nu meritam si stiam asta, nu suntem perfecti si imi place asa, ne certam … ne certam mult, dar nu a existat seara in care sa adormim certati fara sa ne tinem in brate, fara sa ne sarutam … fara saaa … doar uneori😉 … recunosc.De multe ori am fost pe cale sa ne dam batuti, sa renuntam unul la altul, au si sunt situatii ft complicate dar impreuna am reusit sa trecem peste aceste probleme.Imi placi asa cum esti,te-am facut de multe ori sa plangi, imi cer iertare, te-am facut sa razi (imi place la nebunie zambetul tau dupa ce ai plans si cu cata pasiune ma strangi in brate); m-ai facut sa rad, ma indrumi spre bine.Imi doresc atat de mult sa anjungem la acel final de drum asa cum ne imaginam fara sa fie atat de complicat pe cat pare acum.Iti multumesc ca esti, iti multumesc ca suntem.Te iubesc enorm Alexutza mea mica te sarut dulce. :* ”

De la Dan pentru Alexandra – 14.1.2010

„Din clipa in care te-am vazut prima oara am avut impresia ca un inger mi s-a aratat,” Mi-ai rapit inima cu privirea ta,vorbele tale imi alina sufletul ratacit si singuratic,m-ai facut sa te iubesc mai mult decat lumina ochilor mei,Fara tine inima mea refuza sa bata,cand nu esti langa mine privirea mea te cauta neincetat,noptile fara tine par reci si lungi…am nevoie de tine precum am de aer,saruturile tale imi fac inima inghetata sa bata din nou iar imbrtisarile tale imi ofera increderea in mine ce imi lipsea. Un simplu Te Iubesc nu ar fii suficient sa exprime dragostea ce ti-o port…iti multumesc ca existi in viata mea,iti multumesc ca ma lasi sa te iubesc mai mult deact orice pe lumea asta,iti multumesc ca imi esti alaturi cand am nevoie de tine si iti multumesc ca esti a mea!”

Din ciclul ” Ati trecut si voi prin viata mea”


One response to “Au fost, au trecut…

Ai ceva de spus?

