Because I’m a B.I.T.C.H

Deoarece dupa parerea multora , sunt o femeie lipsita de suflet si orice caldura omeneasca, m-am gandit macar sa le ofer si niste motive pentru care sa ma considere astfel.
Iata deci o scurta listuta cu ce detest eu ( nu cred ca as avea locul si nici timpul necesar  sa scriu chiar totul )

– Pupatul pe obraz,pusul mainilor pe fata mea, si bagatul mainilor in parul meu.
Cine a inventat pupatul pe obraz? Mi se pare urat… Nu stiu de ce, dar nu imi place.
Apoi… am o problema cu fata si cu parul. Nu le atinge daca nu ai un motiv bine intemeiat. Eram un adevarat cosmar pentru domnele de la cosmetica si coafor cand ajungeam pe acolo. De aceea, de punctele negre de pe fata mea ( cosuri nu am avut niciodata ) si de parul meu cand am nevoie de coafura mai deosebita , se ocupa numai Vianne. Care si ea la randul ei este exasperata de „cuvintele dulci” ce imi ies pe gura atunci cand ma aranjeaza😀

– Barbatii nearanjati.
Daca o femeie apare neepilata la o intalnire, deja ea este privita ca ultima persoana de pe pamant. Cand insa, un barbat apare cu ditamai parul pe fata si cu freza in toate directiile, el este considerat… dragut. Dragul de el, ce natural este.
BULLSHIT! Daca te aranjezi , te respecti in primul rand pe tine, apoi pe cei din jur.
Ok, nu ai avut odata timp, de doua ori, dar daca iti faci un obicei din asta, stii ce? Fuck off! Asa cum la munca stii sa te duci la 4 ace, asa sa vii si in fata mea!

– Gadilatul
Cand eram mici, baieteii tachinau fetitele pe care le placeau prin a le da cu penarul in cap. Acum, la varsta de 22-30 de ani, barbatii simt nevoia acuta de a-si arata sau mai bine zis, manifesta interesul fata de o femeie prin gadilat. Li se pare ceva atat de …dulce…
ESTE ORIBIL si nu numai ca nu esti dulce facand asta, dar singurul lucru pe care il vei obtine este sa ma scoti din sarite. Punct.

– A te scarpina la oua sau nu; asta e intrebarea!
O faci odata, de doua ori, dar cand te vad mai non-stop cu mana pe acolo, singurul gand pe care il pot avea este ca fie ai purici fie latei. Deci, gandeste-te de 2 ori inainte de a o face sau cumpara-ti chilotii potriviti!

Urmeaza lista cu greselile cele mai enervante in pat… acolo sa va tineti!


7 responses to “Because I’m a B.I.T.C.H

Ai ceva de spus?

