Zi-mi cum te imbraci …

Mereu impresia vizuala va capta atentia, intr-un sens mai mult sau mai putin bun.  Timp de multi ani ( chiar si in prezent, lumea mai putin deschisa la minte , vazandu-ma imbracata foarte mult in negru si cu pierce-uri , m-a bagat automat in categoria rock-erilor -satanista uneori- )
Iata de fapt care este stilul meu…

Machiajul

In general in timpul zilei si cand nu este vreo ocazie deosebita ( sedinta foto , petrecere sau eveniment la care ma duc ) , NU folosesc machiaj. Deloc. Nici macar pudra, fond de ten. Doar crema de fata. Imi place sa ies naturala pe strada si mi-e dor sa vad mai multe fete de seama mea facand asta.
Cand ies , fie imi fac smokey eyes fie ceva foarte subtil. Foarte rar ma machiez mai strident, numai atunci cand ocazia o impune ( fotografii pe anumita tema sau party tematic ).
Nu mi-a placut niciodtata rujul si nici nu am asa ceva. Imi plac buzele „nude”. Daca folosesc ruj, sa fiti siguri ca nu imi apartine😛 .

Vestimentatia

De obicei aleg ceva casual. Blugi, tricou si balerini.
Imi place eleganta la anumite ocazii, dar si atunci fie aleg un costum, fie o rochie. Nu fuste. Nu am fuste si nicodata nu am purtat „mini” .
Majoritatea hainelor mele sunt negre sau in culori inchise. Dar de asemenea imi plac si griul, rosul, grena-ul , verdele kaki.
Detin multe corsete , le ador!
Nu suport bluzele pana la buric , nu am purtat niciodata.
Ca si brand-uri am doar cateva care imi plac. H&M , NEW YORKER , BERSHKA , ALEXANDER MCQUEEN , HONOUR. In rest nu ma pricep la marci mai deloc. Aleg aceste marci pentru ca au lucruri de calitate , pe care le pot purta ani de zile fara sa se strice.
Decat sa cumpar ceva de proasta calitate si ieftin , care sa se duca naibii dupa 2 spalari, mai bine dau 100 ron  pe o bluza care o am 5 ani.
Cu toate astea, detin foarte multe haine NO NAME , SH, si de la magazine de tip ORICE PRODUS 13 LEI. Am gasit foarte multe chestii superbe si in aceste locuri, foarte ieftine dar de o calitate ireprosabila. Nu tin la eticheta de pe haina, dar ma intereseaza ca obiectul in tema sa fie durabil. Nu cumpar haine de unica folosinta…
Imi place sa ma imbrac extravagant la unele ocazii, dar cu mult bun gust.

Accesorii

In afara de cele 2 pierce-uri , nu port acceosorii de genul inele, cercei sau coliere decat la ocazii. Cred in ideea de simplism si nu imi plac femeile artificiale. Tot ce am din gama accesoriilor sunt din ARGINT , nu suport aurul. Nu cel galben.
Daca uneori port cate o curea , sau o cravata la costum , posete sau genti nu am deloc si nici nu imi plac. Sub nicio forma.
Vara nu ma lipsesc de ochelarii de soare fara de care nu pot iesi afara.

Incaltaminte

Orice in afara de chestii sclipitoare sau in culori tipatoare. Ador tocurile inalte si le port in general mereu cand am ocazia. Cand am de mers mult pe jos insa, aleg balerinii, sau adidasii.

Cam asta este stilul in care ma regasesc. Un melanj de stiluri de fapt🙂.
Simplu , dar mereu de efect😛


3 responses to “Zi-mi cum te imbraci …

Ai ceva de spus?

