Intrebari

Inca mai exista persoane care imi scriu pe fostul blog ( si pe adresa de mail de la contact ), si azi am dat peste un mail de la o domnisoara care ma intreba una alta. M-am gandit sa ii raspund aici, sunt sigura ca va vedea si ca raspunsurile vor satisface si curiozitatile altora legate de mine.

1.  Postezi si pe alte site-uri articole? Am vazut scrierile tale si in alte locuri.

Nu. Si nici nu mi-am dat acordul pentru preluarea lor, sub nicio forma. Insa , pana la urma tot o forma de publicitate este si asta, so..what the fuck😀

2.  Scrii lucruri destul de…personale. Nu iti este teama sa vorbesti atat de deschis despre viata ta?

De ce mi-ar fi? Nu am nimic de ascuns, iar viata mea privata oricum ramane asa, daca este ceva ce nu intentionez sa se afle, nu se va afla.  Oamenii mereu vor aprecia sinceritatea in locul „indulcirii” adevarului. Poate ca asta este problema multora, mint. Prea mult.

3.  Scrii ca nu bei decat la ocazii. De ce? Ai avut probleme cu bautura?

Pentru ca nu ma atrage.  Tigarile sunt singurele fara de care nu vreau sa stau. Nu am avut niciodata probleme cu bautura sau cu alte substante mai mult sau mai putin legale.

4.  Am vazut unele poze cu tine… mi se pare mie sau ai ceva pe mana stanga? Niste semne

Da, ai vazut bine.

Multumesc pentru intrebari, sper ca te-am ( si v-am ) lamurit. Orice alte intrebari aveti, le puteti lasa aici pe blog, si voi incerca sa va dau un raspuns cat mai concret.

Promit🙂

 


Ai ceva de spus?

