De ce sunt relatiile…ASA?

Sunt multe lucruri care fac o relatie sa devina urata, lipsita de culoare. Care anume sunt lucrurile astea?
Iata parerea mea.

1. Alinturile / pisicelile
De ce trebuie sa aud „pui” , ” ingeras” , ” printesa” , ” mami” etc?
Suna nu numai urat, dar simt ca ma iei peste picior, pentru ca niciodata nu suna spuse din suflet.
Ma cheama Alexandra, si chiar daca este un nume banal, imi place. Foloseste-l cu incredere! Folosind apelativele de mai sus nu dai dovada de romantism, sau de iubire fata de mine, ci de ingustime in gandire.

2. Sarbatorirea zilei in care ne-am cunoscut.
Sau si mai grav, ziua din care suntem impreuna ( exista o zi?! credeam ca asta vine firesc..)
Nu este adevarat ca dragostea se sarbatoreste in fiecare zi, asta este clar. Grijile, banii, stresul, job-ul, scoala, iti rapesc mult din timpul alocat dragostei. Implicit din timpul dedicat sarbatoririi ei. Insa dragostea este mereu prezenta in suflet, si chiar daca nu ti-o spun mereu, sunt fericita ca esti langa mine. De ce am nevoie de o zi anume pentru asta? La fel si pentru ziua indragostitilor…

3. Prietenii tai sunt si prietenii mei?
Eu zic si cred ca nu. Cel putin nu este normal sa fie asa. Fiecare avem nevoie de spatiu personal, chiar si intr-o relatie. Nu ma intelege gresit, nu am nimic impotriva sa ii cunosc, sa iesim cu totii uneori, ( si tu la randul tau , in ceea ce priveste prietenii mei ). Iti respect prietenii pentru ca sunt ai tai , nu ma intereseaza sa alegi vreodata intre mine si ei. Deci de ce este nevoie de mai mult? Poate nu sunt foarte sociabila, este adevarat si asta, dar chiar nu consider necesar sa am relatii apropiate cu prietenii tai. Si nici tu cu ai mei.

4. Cadourile
In general intr-un cuplu ( vorbesc aici si de fete si de baieti ) , cu ocazia unui eveniment important sau o sarbatoare se ofera cadouri. De obicei , din cele mai neinspirate. Fie ceva de un kitsch total, fie ceva extrem de scump care in spate nu are nimic legat de iubire.Acum intreb, DE CE?
Ca o paranteza, anul acesta, de ziua mea , printre cadourile primite, am stat de vorba mare parte din zi, cu K.P ( pe mess si la telefon ).
Asta a fost pentru mine cel mai frumos cadou, dintre toate, desi K.P nu a avut intentia de a imi face un cadou,  pur si simplu am apreciat faptul ca am putut vorbi cu el. Nu cred ca m-as fi bucurat la fel de mult la un obiect din partea lui.

5. Job-ul fiecaruia
Asta este un subiect care mereu va aduce cu sine diverse probleme. Mai ales din cauza timpului alocat lui si a banilor. Vorbesc acum de timp, sau mai precis, lipsa lui.
De ce intr-un cuplu exista egoismul? De ce nu poti intelege ca imi voi urma visele pana la capat, indiferent daca esti si tu alaturi de mine, sau nu? De ce eu pot sa te sustin si sa te apreciez pentru ceea ce esti, profesional, dar tu nu poti? Visele mele le am de cand ma stiu, nu sunt fabricate peste noapte. Tu insa nu esti de cand ma stiu in viata mea. Nu trebuie sa ma faci sa aleg intre tine si vise. Pentru ca stii ce voi alege!

6. Banii
Asta este probabil cel mai spinos factor din interiorul relatiei.
Cand o femeie sta pe carca unui barbat, ea este automat blamata. Dar cand ea este independenta si are poate mai multe decat tine, automat te vei simt atacat, si ea nu vrea altceva decat sa se dea mare si superioara tie, asa vei gandi tu. DE CE? De ce nu te poti bucura pentru mine? De ce nu poti vedea ca dincolo de ce am sau ce castig, tu esti cel mai important castig al meu, fara de care nu m-as putea bucura niciodata de orice alt castig material? Astea nu le vezi, pentru ca in viata ta, alb si negru, se vede numai ca sunt una care are bani si vrea sa iti dea tie peste nas. Frumos…

7. Sfaturile
Sunt cu tine pentru ca te plac. Dar asta nu se rezuma la fizicul tau, ci se cumuleaza din tot ceea ce reprezinti, ca om, ca intelect, ca suflet.
Vreau sa am ce invata bun de la tine, sa ma atentionezi cand crezi ca gresesc, sa imi spui ce nu iti place din ce fac, sau ce spun. Si in egala masura sa ma lauzi, cand consideri ca merit. Si imi place sa cred ca si eu pot proceda la fel , in cazul tau. Asadar, lasa deoparte „nu conteaza parerea mea, fa ce vrei” pentru ca nu asta ma face sa te iubesc.

8. Compromisuri – Da sau Nu?
In mod normal, se spune sa nu faci compromsuri, ca sa nu ajuna viata ta un mare compromis. Perfect de acord, insa nu total. Doar in cazul compromisurilor care tin de principiile mele de viata.
Intr-o relatie , este firesc sa existe compromisuri de ambele parti. Problema este ca de obieci, numai una din parti le face. Si mereu consideri ca EU sunt cea care trebuie sa le faca. DE CE? Vreau sa invat sa iubesc unele lucruri pe care le iubesti , si vreau sa te aduc uneori in lumea mea. Nu trebuie sa iti placa, trebuie doar sa vrei sa incerci sa ma vezi, sa ma cunosti din toate unghiurile. Asta e o relatie…

9. Libertatea…de a fi
Multi considera cuplul ca fiind 2 puscariasi care impart o celula.
De ce exista astfel de oameni? De ce trebuie sa existe controlul in viata de cuplu? Ce castigi daca stii mereu cine ma suna, cine imi da mail/mesaj? Sunt om, vreau sa fiu liber. Libera sa am pareri, prieteni, familie, job. Ceea ce vreau , asta si ofer. De ce nu este bine?

10. Gelozia
Asta fiind cea mai urata parte a unei relatii.
In primul rand subliniez ca sunt o persoana posesiva, nu imi place sa impart cu alta femeie barbatul de langa mine, si nici ca el sa ma imparta cu altul. Deci orice actiune in sensul asta duce clar si irevocabil la despartire.
Dar…
De ce esti sau de ce sa fiu geloasa?
Sunt marturia clara a faptului ca nici macar un copil nu poate face un barbat sa ramana alaturi de familie ( al meu tata adica ) si evident ca si in cazul femeilor este la fel.
Asadar pentru ce sa ma stresez cu ganduri de genul asta? Poate ma inseala, poate e cu alta…
Prefer sa ma concentrez sa iti ofer ce am eu mai bun, decat sa ma gandesc paranoic la ce s-ar putea intampla.
Contez pe faptul ca daca ai dori sa pleci din viata mea, am discuta ca 2 oameni maturi si s-ar termina intr-un mod frumos.

Cam astea sunt problemele cele mai mari ale unei relatii… voi ce ziceti?


36 responses to “De ce sunt relatiile…ASA?

  • WW

    Ce sa zic…sunt perfect de acord cu tine Alexu. Punctat scurt si la obiect fiecare subiect.

  • El

    Numai un om fara suflet ar scrie ce ai scris tu…. urat!

    • alexandrakrisztina

      Draga…El…cine ai fi tu…

      In general , o parere are in spate si o argumentatie. Te invit sa iti impartasesti argumentele cu mine inainte sa judeci.
      Discutam dupa ce stiu si eu de ce ma consideri un om „fara suflet” …

  • theoneandonlyme

    Nu indrazneam sa sper ca exista fete care gandesc asa🙂 Chapeau!

  • El

    Si te mai miri de ce esti single… oricarei femei ii place sa fie alintata, tu cred ca esti prea fara suflet, de-asta am zis.
    Rolul unei femei este sa aiba copii, sa gateasca si sa spele…nu sa fie femeie de afaceri.
    Libertatea unei femei nu nteleg de ce trebuie sa existe… mai degraba sa depinda de barbatul de langa, astfel incat sa existe si legatura emotionala aferenta.
    Vrei libertate, stai singura.
    Nu stii sa iubesti din cate vad eu….probabil de-asta nici acel K.P de care vorbesti, nu te vrea langa el. Pesntru ca este barbat si stie cum trebuie sa fie o femeie adevarata!

    • alexandrakrisztina

      Ok, hai sa o luam cu inceputul, draga El….

      1. A alinta nu inseamna cuvnte de 2 lei. O imbratisare, un sarut…astea inseamna mult mai mult decat niste cuvinte rostite… cuvintele sunt mult prea egoiste si stricte pentru a exprima niste sentimente.

      2. Desi sunt constienta ca democratia din tara nostra este doar cu numele, si unele drepturi in plus, nu mi-as fi inchipuit ca mai exista oameni cu principii atat de comuniste rintre noi. Faci parte cumva din noul infiintat PCR?!? Nu ma intelege gresit, unele idei din doctrina comunista sunt chiar foarte ok, dar per total, este un regim absurd, si implicit cu idei mult prea fixe si limitate , mai ales pentru vremurile in care traim. Dar sa lasam politica. Ideea de baza este ca un cuplu este o munca de echipa, si este NORMAL ca amandoi sa munceasca, pentru ei, pentru casa. Sau daca lucrez si am succes nu pot spala, gati, calca, etc? Ce legatura are una cu alta?

      3. Nu sunt o feminista, daca cumva asta ai inteles. Iubesc barbatii ca si specie, si nu ma vad traind intr-o lume fara ei. Cred in egalitatea in drepturi dintre femeie si barbat, dar cred si ca trebuie sa existe clare diferente. De exemplu, unele meserii sunt mai bine facute de un barbat si unele mai bine facute de o femeie. Sunt doua specii la baza identice dar cu diferente majore, si este bine sa se tina cont de ele, si sa nu se amestece.
      Dar… Ce treaba are legatura emotionala cu dependenta financiara????? Ce te face sa crezi ca daca vreau sa profit financiar de un barbat , automat il si iubesc / il voi iubi?!? Sau tu faci parte din oamenii care cred ca Moni a stat cu Irinel din dragoste nemarginita? Sunt doua lucruri total opuse. Ai spune ca iubirea se cumpara. Gresit, baiete, nu iubirea o cumperi, ci eventual timp din partea unei femei si un corp. Atat! TREZESTE-TE!

      4. Daca vreau libertate sa stau singura??? E o diferenta intre libertatea de care vorbeam eu si libertatea de a fi cu cati barbati as avea chef…. citeste mai atent inainte sa scrii aberatii.

      5. Asta este partea cea mai interesanta, ultima. Cum le stii tu pe toate…ai citit un articol si deja esti sigur ca eu nu stiu sa iubesc…. ok, nu am de gand sa iti dau explicatii despre viata mea privata. Poate candva voi scrie despre cum vad eu iubirea, pana atunci n-ai decat sa continui sa tragi concluzii din spatele unui monitor.
      In ceea ce il priveste pe K.P, te-as ruga-iarasi- sa te abtii de la comentarii inoportune, pentru ca efectiv nu stii despre ce vorbesti. Nici macar nu am dat detalii clare despre acest om, dar tu deja il cunosti ( si pe el ! ) si mai mult decat atat, stii si de ce nu ar dori sa fie cu mine, sau ce baliverne ai mai scris tu. Aici nu este vorba despre el, ci despre relatii in general.

      O femeie adevarata ce face? Sta la cratita,urmareste telenovele, creste copii si se roaga de barbat sa ii dea bani de tampoane??? Asta face?
      Ei bine, refuz sa devin o femeie „ADEVARATA” in acest caz…

      Semnat eu….pseudo-femeia fara suflet si incapabila de iubire.

    • theoneandonlyme

      @El: A sunat anul 1856. Te cauta, zicea ca dupa rumspringa trebuia sa te intorci in mijlocul comunitatii amish sa freci unt.😀

  • Alisu

    bravo draga mea , te felicit pt gandire si curajul de a fi asa! sunt mandra ca esti nasha mea😀

  • El

    Femeia este prin definitie inferioara barbatului si automat ar trebu sa ii se subordoneze, fara alte explicatii necesare….
    Asa ca fie esti FEMEIE ADEVARATA si accepti chestia asta, fie incerci sa te minti singura ca poti avea succes, ca poti fi independenta, dar in realitate tot un barbat va f cel care iti va oferi ce ai nevoie. Adica partea de dependenta. Banii sunt facuti de barbati, nu de femei. Femeile iau numai bani de la barbati, dar nu ele ii fac propriu zis. Nu am nevoie sa te cunosc, esti femeie, e de ajuns. La varsta ta nu ai cum sa intelegi ca asta e viata, ai impresia ca fiind pe piciioarele tale , impresionezi vreun barbat. La 22 de ani nu ma astept l altceva de la tine…
    Cand am zis de K.P…. probabil si el vede ca ai aceasta gandire si din caua asta nu ar dori sa fie ceva mai mult…. de fapt tu tanjesti sa depinzi de el, si nu vrei sa recunosti… si el vazand incapatanarea ta de a parea independenta , te respinge automat Pt ca, repet, ESTE BARBAT si e firesc sa cunoasca locul unei femei. Nicodata deasupra, in orice situatie. Numai sub.
    Acum poate intelegi mai bine.

    • alexandrakrisztina

      In afara de faptul ca ai scris numai idiotenii nu as stii ce sa iti raspund…Sincer vorbind.
      Retrag cuvintele legate de comunistul din tine… nici macar in perioada comunismului nu exista gandire atat de … ingusta ( ca sa pastrez totusi nota diplomata a raspunsului , desi nu stiu in ce masura se merita )
      Te inseli, punct cu punct, si nu cred ca mai are sens sa continuam acest dialog, Efectiv esti pe alta lume.
      Iti recomand un psihiatru bun.
      S multumiri calduroase pentru lamuririle legate de K.P . Iata acum pot muri linistita… macar stiu motivele pentru care nu ma vrea:))
      Slava Domnului ca mai exista „clarvazatori” ca tine , altfel nu stiu ce m-as fi facut.

      AMIN

    • theoneandonlyme

      @El: WTF?! Nu pari suficient de inteligent sa fii troll. Vorbesti serios? De unde ai decupat instructiunile astea pentru femeile „adevarate” de pretutindeni? Almanahul Urzica?🙂

      PS: daca mie imi place sa fiu dominat de o femeie, presupun ca asta ma face anticristul in ochii tai, nu?🙂

  • Eliza

    Sunt femeie si nu sunt de acord cu ce scrii tu pe aici, in articolul asta. Incalci cam toate regulile unei relatii cum trebuie.
    Numitul El este cam exagerat in opinii dar pe de o parte are dreptate, sunt femeie si ma subordonez lui, pentru ca ador sa ma stiu protejata, dorita, iubita, chestii pe care libertatea nu mi le ofera.
    Nu ma vad pe picioarele mele pentru ca prefer sa depind de omul pe care il iubesc.
    Nu stiu ce fel de relatii ai avut tu, si sper sa nu ma iei in nume de rau, dar cred ca ar trebui sa iti revizuiesti atitudinea si gandirea.

    • alexandrakrisztina

      Buna Eliza. Nu iau in nume de rau niciun comentariu, daca luam , nu le aprobam si lasam numai ce imi convenea mie🙂
      Dar nici tu nu prea ai logica in ceea ce spui…
      Nu stiam ca exista reguli prestabilite in cadrul unei relatii, ci ca mai degraba regulile si le face fiecare cuplu in parte.
      Nu am nevoie sa devin ” sclava ” cuiva ca sa ma simt dorita , iubita , etc.
      Mie mi-ar fi rusine sa depind de un barbat, ca sa fiu sincera cu tine.
      Daca te vezi depinzand de el, nu vad unde este iubirea fata de el. Poate fata de ce are de oferit. Asa da.
      Cat despre atitudinea si gandirea mea, nu iti fa griji pentru ele. Sunt ok asa cum sunt.

  • Alex Marinescu

    Eliza si El = cuplu…altfel nu imi explic de unde atata prostie pe amandoi…. scuze, nu vreau sa jignesc, dar sunteti amandoi extrem de absurzi….

  • theoneandonlyme

    Vad ca este din ce in ce mai greu sa practici libertatea de opinie🙂 Si sa te pazeasca sfantu’ sa scrijelesti pe vreun colt de internet care sunt parerile tale despre viata, ca se trezesc diversi ei si elize sa-ti explice cat de prost esti pentru ca nu ai aceeasi parere cu a lor.

    Eu nu inteleg de ce trebuie sa fim toti la fel. Chiar mi s-ar parea foarte, foarte plictisitor sa se intample asta. Tocmai varietatea si diversitatea noastra ne face atat de speciali. Iar noi in loc sa le pretuim si sa incercam sa-i gasim pe cei la fel ca noi, ne ascundem dupa tipare si invective.

    Revin asupra a ce am scris mai sus: desi am un job cu responsabilitati de manager, desi imi place sa fiu independent financiar, desi sunt egoist si incapatanat, ador sa fiu supus unei femei frumoase, sa ii fac placerile si sa ma ofer ei ca sa profite cum vrea de mine. Reformulez… am nevoie de asta. Dar nu ma duc si le spun tuturor celor care nu sunt de acord cu mine ca sunt retardati.

    Procust sa traiasca! Si o melodie asortata😛

  • Alex Marinescu

    Tu cum vezi de fapt o relatie cat mai aproape de ideal? Sunt curios

  • El

    Ca o prima dovada a lipsei acute de respect pe care o arati… ai redus un om asa zis important la 2 initiale, facand-ul astfel inferior tie. Crezi ca asta va gadila orgoliul vreunui barbat?! CE BARBAT AR DORI O RELATIE CU O FEMEIE CARE IL NUMESTE IN FATA LUMII „K.P” ?? are cumva un nume atat de oribil incat iti este rusine cu el? Sau de ce?
    Primul pas este sa inveti arta respectului. Asta banuiesc ca se invata in cei 7 ani de acasa…ce spui? Ai idee de acesti 7 ani????

  • viannedeviant

    Dragii mei,

    Am incercat sa ma abtin… dar cand vad astfel de personaje se aprinde ceva in mine si pur si simplu nu pot sa stau pe margine.

    Draga EL. Ai probleme. Fie traiesti intr-un alt timp si spatiu (ma gandesc ca , casa ta , arata ca in secolul 18 daca nu cumva asemanator..Mobila sta sa iti cada in cap si ai si un cufar cu zestre pentru cand poate ( doamne fereste ) te vei casatorii desi nu stiu ce femeie te-ar lua pe tine cu aceste .”credinte”) , fie efectiv nu ai ce face si te plictisesti atat de mult incat ai simtit nevoia sa plictisesti si pe altii cu aceste „argumente” demne de carti SF.

    Stiu toata treaba cu femeile de pe Venus vs barbatii de pe Marte, dar hai sa nu o luam ad literam. Suntem diferiti , dar nu intr-atat incat sa ajungem sa vedem toti lucrurile ca tine. Ma doare sa vad o astfel de gandire in secolul XXI cand se presupune ca suntem deschisi la minte , dinamici si am invatat sa ne apreciem semenii de sex opus.

    Tot tambalaul acesta cu „femeia este inferioara barbatului” este de prost gust. Iar Eliza ar trebuie sa iti ceara adresa de mail. Daca nu sunteti ” otherwise engaged” ar trebui sa va vedeti la o cafea. Un cuplu memorabil. Nu uitati sa trimiteti invitatiile la nunta si la botez.

    IN alta ordine de idei, cred ca suntem destul de „maturi” din punctul acesta de vedere pentru a putea trece peste „eu sunt superior si ea e inferioara ” si viceversa. Pt ca asa cum a spus Theoneandonlyme mai sus unii barbati adora sa fie supusi femeilor ( iar eu nu zic nu in fata acestui concept. Cine stie cunoaste.:P ) asa sunt unele femei carora le place sa fie supuse de un barbat sau de alta femeie. Depinde de context si de inclinatiile fiecaruia aici.

    Cand ai scris „femeia nu face bani, ea doar ii ia de la barbat” m-a bufnit rasul. Beam un ceai rosu si mi-a zburat pe nas. Adica sa inteleg ca eu in ultimii 8 ani de zile de cand lucrez nu am muncit ci am luat bani de la barbati. Daca cumva erau sefii companiilor unde am lucrat ..hhmmm as zice da. dar nici atunci pentru ca de cele mai multe ori tot niste femei dau banii ( fetele de la resurse umane :)) )

    Unde e Susan B. Anthony cand ai nevoie de ea? Poate ea cu siguranta ti-ar fi bagat mintile in cap vis-a-vis de aceasta problema…

    Signing off..

  • alexandrakrisztina

    Off offf… iarasi acelasi circ cu stimabilul El….
    In primul rand am rugamintea ca orice alta parere mai ai legata de K.P , sa o exprimi unde ii este locul…. in acest articol NU ESTE VORBA DESPRE K.P ( cu mica mentiune fiind exceptia ) . Nu este nicaieri scris despre vreo relatie de orice natura cu K.P si nici nu cred ca ai habar sincer, ce vorbesti.
    Nu inteleg de ce te roade pe tine acest subiect : K.P… simti nevoia sa ii iei apararea in fata unei lipsite de suflet ca mine , inteleg asta, dar POATE AR TREBUI INAINTE SA IEI IN CONSIDERARE CATEVA ASPECTE.
    Repet, poate nu ai fost pe faza. K.P = Krisztian Phillipe – pseudonim ales de mine ( persoana FIIND PUSA IN TEMA CU ACEST PSEUDONIM !! ) . Folosesc abrevierea pentru a usura scrierea si exprimarea.
    Numele sau real nu este nici „oribil ” si nici inedit .

    Respectul nu se cere si nu se ofera la intamplare. Se castiga. Tocmai pentru ca respect acest om, am ales sa nu scriu numele REAL , cu toate ca nu ar fi dus nicaieri , nefind un nume inedit , dupa cum spuneam.
    Inainte sa ma critici, si sa te legi de educatia mea, te rog sa te mai gandesti. Nu ma cunosti si nu cred ca am facut gradinita impreuna ( nu eram pe vremea lui Horea, Closca si Crisan ca tine )

    Sunt curioasa daca ai curaj sa debitezi aceste ineptii si fata in fata cu mine.
    Iti propun o iesire la o cafea daca esti din Bucuresti. Promit sa te las sa achiti nota, in semn de pioasa si nemarginita dragoste fata de barbatia ta auto-proclamata!
    Ce spui dragul meu?

    • El

      Singurul motiv pentru care „K.P” nu are vrea sa permita ca identtatea sa ii fie dezvaluita ar fi acela ca nu te vrea. Si aici revin cu ce ziceam..de ce nu te vrea? Pentru ca nu stii sa te porti si consideri ca fiind femeie poti avea orice barbat vrei. Iti face in ciuda, iti zic eu precis. Sa nu fie ca tine, ci ca el. Nu intelegeti niciuna barbatii, credeti ca a fi femeie e suficient pentru a cuceri pe oricine.
      Sau vrei sa negi ca il vrei? Eu unul asa deduc din tot ce scrii.
      Dar ghici ce, nu il vei avea in veci, pentru ca nu esti suficient de inteligenta si de supusa.
      Un barbat vrea femeia la picioarele sale nu egala cu el, altfel de ce mai exista frumusetea unei relatii?
      Normal ca atunci cand tu vii si spui ca vrei afaceri, vrei actorie si muzica, el nu va fi de acord. Locul tau e in bucatarie nu pe scena….nu de tine neaparat. de orice femeie

      • viannedeviant

        Ce concluzie a tras dragul de tine…:))

        Sincer nu m-am mai distrat asa de foarte mult timp. O mica intrebare totusi… Mama ta e de acord cu tine? Sau ea te-a invatat?

        Femeile au luptat zeci de ani pentru egalitate in fata societatii intre ele si barbati, iar tu vii si spui ca locul femeii e la cratita, sa faca curat si toarne copii cu basculanta. Imi pare rau sa te anunt dar in ziua de astazi nu mai merge asa. Daca vrei sa traiesti intr-o astfel de societate iti recomand sa te muti intr-o comunitate Amish unde tu si Eliza ( care vad ca nu mai comenteaza. probabil si-a pierdut glasul sau ai supus-o tu , desi ma indoiesc.) puteti freca unt, ara cu plugul si hranii vacile in liniste si pace si sa ne lasati pe noi celelalte femei NESUPUSE sa ne vedem de vietile noastre liniste si de afaceri si ce o mai fi.

        Asa cum ai spus tu mai sus ” Nu intelegeti niciuna barbatii, credeti ca a fi femeie e suficient pentru a cuceri pe oricine.” pot sa spun si eu. Crezi ca intelegi femeile? NU. Crezi ca daca esti barbat ti se cuvine orice femeie ? Cu siguranta NU!

        dar cand ai sa mai cresti ai sa iti dai seama de aceste lucruri. Pana atunci mai papa niste gris si mai citeste o biblie.

      • theoneandonlyme

        @El: prietene, stiu ca urmeaza sa-ti spun ceva care probabil iti depaseste capacitatile intelectuale, dar incearca sa ma urmaresti si sa nu te blochezi. Here goes…

        NU ESTI BURICUL PAMANTULUI

        Da, e adevarat. Subsecvent, nu este necesar ca toata lumea sa se comporte ca tine, sa aiba aceleasi idei si preferinte ca tine. Imi pare rau daca mediul in care ai crescut a fost suficient de comunist incat sa-ti lase impresia ca „asa se face” si ca toate celelalte alternative sunt gresite. Sincer, imi pare rau pentru tine, pentru ca lumea s-a schimbat in ultimii 20 de ani si va continua sa o faca.

        Concret, ca poate nu esti capabil sa cuprinzi cu mintea notiuni abstracte: „un barbat vrea femeia la picioarele sale”. Da, unul! Poate doi. Poate un numar finit. Dar in niciun caz toti barbatii!

        Cum poti spune ca locul femeii e in bucatarie? Pe bune, cum? Cum poti generaliza cu atata nonsalanta? Iti repet contraexemplul: mie imi place sa fiu la picioarele unei femei, sa ii asigur fericirea, sa gatesc daca mi se cere, si nu-mi cade rangul daca o pup in fund, chiar si la propriu. Daca asta vrea, daca asta o face fericita, asta ma face si pe mine fericit, atata vreme cat o iubesc. Vreau o femeie, nu un caine obedient.

        In fine, sunt convins ca-mi racesc gura degeaba, ca oricum n-o sa intelegi mare lucru. Pace!

  • De ce sunt relatiile…ASA? « The Lost Embrace | BunDeCitit.ro

    […] alexandrakrisztina.wordpress.com : Sunt multe lucruri care fac o relatie sa devina urata, lipsita de culoare. Care anume sunt lucrurile astea? ( in urma cu cateva secunde ) 0 vizualizari  |  via Alexandra_Krisztina_Alexa |  Ingroapa |  |   |  | Sociologie […]

  • Raki

    Lasand deoparte toate criticile pe care le-am citit in comentarii, sincer iti spun ca fete ca tine mai putin se gasesc, sunt un barbat si pana acum nu am vazut pe cineva cu o gandire de genul acesta si chiar te felicit pentru articolul acesta.
    Nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile celor doua persoanaje si raspunsurile voastra, pentru ca nu vroiam sa ma amuz mai tare decat la vechile seriale cu Vacanta Mare.

    P.S Inca o data: Felicitari🙂

Ai ceva de spus?

