Dream House

A new imagination game between me and Vianne😀 Check her post also🙂

Vianne

1) Unde iti imaginezi ca ar fi plasata ( oras,tara,etc ) casa visurilor tale?

Germania sau Anglia. Dar si Constanta merge de minune.

2) Ai opta pentru o casa mare cu multe camere si o gradina spatioasa sau ceva mic gen apartament/garsoniera ?

O casa mare.

3) Care sunt lucrurile care nu ar lipsi niciodata? Dar ce nu ar exista sub nici o forma sub acoperisul tau ?

Clar nu as avea flori/ plante in casa. Poate in curte, desi ar insemna sa vina cineva sa le ingrijeasca, pt ca mie nu imi plac.
Cat despre ce nu ar lipsi, nu stiu ce sa zic. Poate un bar maricel, iar la bar sa am de toate bauturile, sa nu se mai planga oaspetii mei ca nu am cu ce sa ii servesc in afara de sucuri :)) . A, da si aer conditionat, in toate camerele.

4) Multa mobila sau adopti stilul minimalist?

In general prefer sa am spatiu cat mai mult, deci totul va fi cat mai minimalist. Nu suport casele ticsite cu mobila. Strictul necesar. Mai putin poate insemna mai mult. O casa eleganta, cu bun gust, cu tot ce ii trebuie.

5) Walk-in Dressing Room sau un simplu sifonier?

Un dressing cat mai mare , nu imi place sa ma impiedic de sifonier prin camera.

6) Daca optezi pentru o casa la curte ti-ai face si o piscina ?

Da, cu siguranta. Poate asa as invata si eu sa inot :)) . Oricum , ceva cu bun simt , nu ceva saritor la ochi.

7) In cateva cuvinte descrie aranjamentul perfect al camerelor in casa si decorul lor.

5 camere ar fi ideale Plus 2 bai. Una cu cada sau jacuzzi ( indiferent ) , una cu dush. Nu cred ca am nevoie de mai mult. Una camera de oaspeti, una a mea, una daca voi avea prieten care sa stea pe la mine, una de cuplu , si living. Tin foarte mult sa am camera mea chiar daca as trai cu iubitul meu. E nevoie si de spatiu personal chiar daca sunt intr-o relatie, si asta e valabil pt amandoi, cred.
Camerele ar fi vopsite in culori deschise, primitoare ( nu alb si nici culori tipatoare ) si in general tin ca toata casa sa fie asortata ca sa zic asa. Fara diferente enorme intre ele , ca si culori, cum am mai vazut. Exceptie va face doar camera mea.😛

8) Camera ta personala : Ce stil ai adopta acolo si cum ai amenaja-o?

Camera mea ar fi probabil cea mai ciudata , cu postere pe pereti ( stim noi cu cine ) in culori inchise , pat enorm si dressing room -ul in care se intra din camera mea. Fara TV, ca oricum nu ma uit la el, deci ar fi in plus. Ala merge in living. Multe lumanari parfumate in camera mea, asta clar!

9) Care ar fi culorile predominante in care ti-ai vopsi casa?

Ceva pastel, in orice caz.

10) Caini , pisici ? Cineva special sau singura ?

Clar macar un catel si o pisica. Si persoana draga. Poate chiar…😛


3 responses to “Dream House

Ai ceva de spus?

