Intrebari existentiale

Am gasit pe un site cateva intrebari foarte…interesante, la care m-am gandit sa raspund, intr-o nota nu atat de fina , precum au facut-o cei de pe site-ul respectiv.

Intrebare : Este adevarat ca daca iti incepi viata sexuala de la o varsta mai mica (14 – 15 ani …), risti sa ramai impotent mai devreme decat ar fi normal (40 ani de exemplu) ?

Raspuns: Da-ti seama ce se intampla daca o incepi de la 10 ani… vei deveni impotent de la 20 de ani.

Intrebare : Poti ramane insarcinata daca baiatul cu care ai facut sex neprotejat are penisul mai mic sau egal cu 10 cm ? Sau macar te poate dezvirgina ?

Raspuns: De ce sa risti? Incearca mai bine cu un penis sub 5 cm. No pain included!

Intrebare : Am 16 ani si am sanii minusculi …😦 si am un mare complex pe tema asta … mi-e frica de un act sexual mai mult din cauza asta … ma puteti ajuta in vreun fel (moral, daca altfel nu se poate) ?
Va rog ! Multumesc !

Raspuns: Fetele din generatia asta nu inceteaza sa ma surprinda… cat pret pun ele pe tit-fuck, mancale-ar mama pe ele de futuriste!

Intrebare : Ma apara prezervativul de retard mintal ?

Raspuns:  Cu siguranta, dar numai daca il porti pe capul cu care gandesti de obicei, si musai in public.

Intrebare : Cum se baga prezervativul ? Cu tot cu oua sau fara ?

Raspuns: Cum? Si picioarele cui i le lasi? Trebuie musai sa intrii cu totul in acel prezervativ, pentru o protectie garantata!

Intrebare : Ce ma fac daca nu-mi incape pe penis ?

Raspuns : Tai din penis. Si mosu sufera la frumusete si placere, nu doar baba.

Intrebare : Am si eu o problema : este cumva pacat sa te masturbezi ? Va rog ajutati-ma !
Va multumesc.

Raspuns:  Erai in biserica atunci cand ai pus intrebarea asta?

 


Ai ceva de spus?

