Eu…peste ani

Un joc intre mine si Vianne🙂 Intrebarile ei, raspunsurile mele.

Iata si link-ul la post-ul ei : Post Vianne

1) Cum iti imaginezi nunta ta? ( rochie de mireasa, rochiile d-soarelor de onoare, locatie , decorum totul pana la petrecere inclusiv – muzica , tort etc )

Probabl voi avea o rochie de tipul celor medievale, eu sper sa fie neagra , sa vedem daca va si posibil treaba asta, domnisoarele de onoare in alb, muzica de toate felurile ( fara manele insa, se accepta numai lautareasca adevarata ) , tort cu multe etaje ( probabil cei cu diabet se vor abtine de la el ). Visez ca si locatie la un castel , ceva. Bran sau Peles s-ar preta perfect.

2) Nunta mare sau ceva micut si intim?

Intre. Fara circ dar nici sa treaca neobservata. In mintea mea gandesc ca doar o data ma marit, deci sa fie ceva superb, nu?

3) Ai alege verighete de aur sau alt material?

Fara verighete. As alege altceva care sa tina loc. Sau daca ar fi pana la urma , in niciun caz aur. nu galben cel putin.

4) Unde ai vrea sa petreci luna de miere perfecta?

Luna de miere fiind sex cu room service:)) Habar nu am. Nu prea conteaza atata timp cat sunt langa omul pe care il iubesc. Conteaza compania nu locatia. Fiind un eveniment mai deosebit , probabil as alege ceva mai romantic, desi nu cred ca sunt eu cine stie ce romantica.

5) La nunta sunt importante cadourile ? Daca da ce anume ti-ar place sa primesti?

In general nu sunt importante, prezenta celor dragi ar trebui sa fie un cadou suficient. Dar daca ei vor neaparat sa aduca ceva, pentru ca mult nu concep sa vina cu mana intre fese la o nunta , sa aduca ceva folositor. Eventual sa se vorbeasca intre ei, sa nu ajung acasa cu 10 cafetiere , 10 servicii de masa, etc.

6) Facand un pas inainte in timp esti deja casatorita de 15 ani. Cum sunt copii tai ?

Nu prea cred ca sunt tipul de femeie care sa fie mama. Adica imi plac copiii, dar nu stiu daca si eu as fi buna ca si parinte. E o responsabilitate enorma, pe care acum, la cei 22 de ani ai mei, nu o vad dusa la capat cum trebuie. In orice caz, banuiesc ca daca voi avea, voi avea „norocul” sa fie ca si mine cand eram mica, deci ar trebui sa imi fac de acum rezervare la Spitalul 9.

7) Ca sotie , mai ai timp pt tine sau te ingrijesti numai de sot si copii?

Daca as fi sotie si mama , asta nu ar insemna ca persoana mea a disparut undeva. Asa ca, normal, as avea grija si de mine, ca si individ, ca si fizic, ca si moral, ca si profesional.

8)  Imagineaza-ti o zi din viata ta de femeie casatorita. Care sunt lucrurile cu adevarat importante care te fac sa te trezesti dimineata?

Pai stii ca am locuit multa vreme impreuna cu o persoana care imi era iubit. Deci viata de casatorita nu cred ca m-ar surprinde cu ceva, sau ar fi mult diferita fata de ce am avut deja. Simplul fapt ca ma voi trezi alaturi de cel pe care il iubesc este un motiv sufiecient pentru a zambi. Este foarte greu sa locuiesti cu cineva , frumos, dar totusi foarte greu.

9) Ce este prioritar – cariera sau viata de mama si sotie( genul de femeie care sta acasa cu copii si sotul lucreaza? ) ?

Cariera, evident. Cat despre sotia care sta acasa, niciodata. Casatoria nu este egal cu sclavia pe plantatie, sau la cratita, deci amandoi vom munci pentru binele casei si a odraslelor.

10) Ce activitati ai ca mama si sotie?

Clar voi avea menajera care va si gati, spala. De curatenie ma ocup eu, ca imi place. Astfel voi avea mai mult timp pentru mine, pentru sot si pentru copil. Nu vreau sa mi-l creasca o bona, vreau sa mi-l educ singura, asa cum cred eu ca este bine. Voi iesi mai mult avand in vedere copilul, voi fi alaturi de el in orice moment, si voi incerca sa fiu o mama buna. Cat despre sot, nu as vrea sa resimta o schimbare majora intre noi, dupa aparitia copilului, sa se simta cumva neglijat. Deci probabil voi incerca sa apelez din cand in cand la mama, sau la tine, pentru cate o escapada cu sotul meu pe undeva, sa am unde lasa copilul, pe maini sigure😛


3 responses to “Eu…peste ani

Ai ceva de spus?

